Ostatní bannery

Tradiční displayová reklama s velkým množstvím rozlišení

  • Velká variabilita ve velikostech reklamních sdělení
  • Pokročilé možnosti cílení
  • Online řízení kampaně z jednoho místa a v reálném čase
  • Možnost Rich Media

Popis

Bannery jsou standardním formátem pro programatický nákup reklamy a součástí téměř každé kampaně. Jsou také nejrozšířenějším formátem napříč weby a proto mají široký zásah na oslovená publika. Navíc, díky využití několika možností cílení, lze oslovit požadované publikum.

Bannery také podporují Rich Media a tím dodávají svému vzhledu atraktivitu a snižují bannerovou slepotu návštěvníků webů.

Stáhněte si media kit pro formát Ostatní bannery

Tvorba kreativy

Banner si vytvoříte na vlastní straně dle požadavků technické specifikace. Ten dále nahrajete do své nákupní platformy DSP.

Technická specifikace

  • Podporované formáty JPG, PNG, GIF, HTML5
  • Datová velikost obrázku max. 150 kB, HTML verze max. 200 kB
  • Lze nakupovat přes DSP Adform (R2B2 Premium Online inventory), Google Marketing Platform (DoubleClick Bid Manager), Criteo, AppNexus, RTBHouse, Cloud Technology, Adroll, Infectious, Sociomantic, 4Finance, RocketFuel

Rozměry jednotlivých bannerů

  • Skyscraper 160×600 px
  • Banner 300×300 px
  • Half page 300×600 px
  • Square 300×250 px
  • Wide square 480×300 px
  • Leaderboard 750×100 px
  • Doublebillboard 750×200 px
  • Billboard 970×250 px
  • Wallpaper 970×310 px
  • Banner 998×200 px

Případové studie

Ani tradiční vydavatelství, jako je Mladá fronta, nezaostává za vývojem mediálního trhu a prodává svůj reklamní prostor programatickou cestou.