Instream poskytuje reklamní prostor ve videopřehrávačích na Internetu a televizi v rámci videoték v HbbTV. Pro zobrazení video reklamy lze využít tří možností. První je Preroll, což je formát videa, který se spustí před přehrávaným obsahem. Je neznámějším typem video reklamy v internetovém prostředí. Dalším typem je Midroll, který přehraje video reklamu v průběhu přehrávaného obsahu. A posledním typem je Postroll s přehráním video reklamy po dokončení přehrávaného obsahu.
Díky technologickému vývoji společnosti R2B2 lze formát Preroll programaticky nakupovat v prostředí HbbTV, konkrétně pak ve videotékách televizních stanic. Reklama se tak dostává k divákům, kteří sledují videotéky na svých televizních obrazovkách.
Videospot si vytvoříte na vlastní straně dle požadavků technické specifikace. Ten dále nahrajete do své nákupní platformy DSP. Pro využití formátu Preroll v HbbTV je potřeba zvolit inventory R2B2 HbbTV. Po nahrání videa do tohoto inventory, prosím, zašlete video ke schválení na náš email partner@r2b2.cz.
Reklama v HbbTV se zobrazuje na televizních obrazovkách, kde reklamní obsah podléhá etickému kodexu reklamy. Proto i my jsme povinni dodržovat tento kodex a zodpovídáme za veškerý obsah reklamy, který se skrze naši reklamní síť dostane na televizní obrazovky.
Prima Aplikace, Óčko, TV Šlágr
Společnost LMC s agenturou Fragile Media při plánování televizní kampaně narazila na vyprodaný prostor v reklamních blocích. Jako alternativní řešení zvolila programatickou kampaň v HbbTV.