Branding

Největší formát v online reklamě

  • Největší bannerový formát
  • Téměř 100% viditelnost
  • Univerzální kreativa pro všechny weby
  • Podpora Rich Media

Popis

Programatické „obrandování“ webové stránky bylo dlouhou dobu nedostupné. Situaci jako první změnil nový formát R2B2 Branding na konci roku 2015. Od té doby je tento formát (kterému se také říká „skin“) možné využívat v rámci programatických kampaní, které jsou díky tomu vhodné i pro brandovou propagaci.

Inzerent získává všechny mocné nástroje cílení, může brandovat stránky výhradně ve spojení se svým publikem, a tím ušetřit prostředky za plošné brandování. Navíc má nad průběhem kampaně neustálou kontrolu a může ji libovolně optimalizovat. Branding lze také používat v rámci storytellingu a u složitějších reklamních scénářů ho doplňovat například nativní reklamou.

Banner svým rozměrem 2000×1400 bodů pokryje většinu počítačových obrazovek. Na popředí banneru je zobrazena webová stránka, na které se uživatel zrovna nachází.

Banner může být rozšířený o speciální funkce a efekty Rich Media, které zahrnují například animované překrývání dvou vrstev ovlivňované pohybem myši, video obsah, více proklikových ploch a další interaktivitu.

Společnost R2B2 nabízí také variantu pro mobilní, tabletové a televizní obrazovky.

Stáhněte si media kit pro formát Branding

Tvorba kreativy

Kreativu pro R2B2 Branding si vytvoříte sami v jakémkoliv grafickém editoru, bez použití generátoru. Při tvorbě kreativy pro Branding je důležité vědět, že datová velikost obrázku musí být vždy menší než 350 kB. Pokud je vaše kreativa větší, doporučujeme použít online nástroj TinyPNG, který dokáže obrázek zmenšit až o 70 % bez viditelné ztráty kvality. HTML verze může mít datovou velikost do 450 kB

Ke stažení

Technická specifikace

  • 2000×1400 px (kvůli překrytí kreativy obsahem webu doporučujeme kreativu zkontrolovat pomocí šablony)
  • JPG, PNG, GIF, HTML5
  • maximální datová velikost obrázku 350 kB, HTML verze 450 kB
  • Lze nakupovat přes inventory R2B2 Premium Online, Google Marketing Platform (DoubleClick) a AppNexus

Případové studie

Ani tradiční vydavatelství, jako je Mladá fronta, nezaostává za vývojem mediálního trhu a prodává svůj reklamní prostor programatickou cestou.

Společnost AXA Assistance se pro svůj nový produkt, Právník po ruce, rozhodla pro jeho propagaci pomocí RTB reklamy a formátu Branding. Programatický Branding byl využit z důvodu prémiovosti mezi bannerovými formáty. Zároveň je ideální pro brandovou propagaci. Díky dostatečnému prostoru dochází k předání inzerované zprávy kreativní formou.