Nejnovější formát, který společnost R2B2 začlenila do standardního programatického nákupu ve své síti, hned v prvních dnech provozu překvapil výjimečnými výsledky.
29.8.2019, Tiskové zprávy
Nejnovější formát, který společnost R2B2 začlenila do standardního programatického nákupu ve své síti, hned v prvních dnech provozu překvapil výjimečnými výsledky.
Mobilní vinětu, jak se tento formát jmenuje, je od letošního června možné zakoupit u digitálních médií, která se zapojila do pilotního provozu. Dostupný objem zobrazení je dostatečný i pro rozsáhlé kampaně.
Vinětu si lze představit jako další obsah, který je vložen mezi redakční stránky. Návštěvník si ji prohlédne právě mezi proklikem z jedné redakční stránky na druhou. V případě zájmu má samozřejmě možnost odskočit přímo na cílovou stránku reklamní kampaně.
Ačkoliv lze u takového formátu očekávat vysokou efektivitu, hodnoty naměřené během prvního měsíce provozu přesto překvapí. Podle studie agentury Taste Sun dosáhla míra prokliku (CTR) u viněty přes 10 % a to při zachování standardních kvalitativních parametrů (např. bounce rate). Agentura Taste Sun také Mobilní vinětu, vzhledem k jejím specifikům, doporučuje využívat zejména v akvizičních kampaních.
Viněta se zobrazuje přes celou mobilní obrazovku a proto se nemusí dělit o diváckou pozornost s jiným obsahem.
Díky programatickému nákupu je možné tento formát přímo propojit s jakoukoliv kampaní a při cílení využít širokou nabídku dat.
Další milé překvapení přináší nový formát vydavatelům. „Viněta dosahuje vysokého výkonu ihned po nasazení, což není jinak u novinek zdaleka samozřejmostí. Vděčíme za to pokročilému RTB ekosystému, který se u nás daří poslední roky budovat,” uvedl František Bauma, Head of Product Development ze společnosti R2B2.