Nejnovější přírůstek mezi programaticky obchodovanými formáty potvrzuje po čtyřech měsících provozu své výkony. Mobilní viněta je plně připravena na nápor hlavní reklamní sezóny.
4.11.2019, Tiskové zprávy
Nejnovější přírůstek mezi programaticky obchodovanými formáty potvrzuje po čtyřech měsících provozu své výkony. Mobilní viněta je plně připravena na nápor hlavní reklamní sezóny.
Novinka byla představena letos v létě a od té doby si udržuje vysokou míru interakcí, což již nelze přičítat pouze prvotní zvědavosti uživatelů.
Oproti srpnu, kdy agentura Taste Sun publikovala ve své případové studii u Mobilní viněty míru prokliku (CTR) 10,5 % vzrostla tato hodnota průměrně o dalších 0,3 %. V případě reklamní kampaně s rozpočtem 100 000 Kč tak představuje tento nárůst bezplatný bonus cca 1 500 prokliků.
Viditelnost Mobilní viněty se pohybuje podle měření společnosti R2B2 setrvale kolem hodnoty 99 %, podle měření Adform SSP je v průměru 90 %.
„Navzdory vysokému zájmu zadavatelů prozatím stačíme rozšiřovat dostupný prostor s předstihem,” komentuje vývoj František Bauma, Head of Product Development ze společnosti R2B2. Úsilí ale věnujeme také dalším optimalizacím, protože jakkoliv to zní nepravděpodobně, prostor pro zlepšení zde stále existuje. Kromě toho se soustředíme také na uživatelský komfort, což je dobré u takto výrazného formátu neopomenout,” dodává František Bauma.
V listopadu společnost R2B2 plánuje skrze tento nový formát nabídnout až 1 milion reklamních prokliků a cca 10 milionů reklamních impresí.
Mobilní vinětu si lze představit jako další obsah, který je vložen mezi redakční stránky. Návštěvník si ji prohlédne právě mezi proklikem z jedné redakční stránky na druhou. V případě zájmu má samozřejmě možnost odskočit přímo na cílovou stránku reklamní kampaně. Viněta se zobrazuje přes celou mobilní obrazovku a proto se nemusí dělit o diváckou pozornost s jiným obsahem.