Práce s daty může celý svět reklamy změnit k lepšímu, říká David Vopelka z DataSentics

, Videopodcasty

Davida Vopelku jsme v Programatické minutce přivítali již podruhé. Jak dnes uvažuje bývalý Digital marketing manager České spořitelny a čím je pro něj práce s daty tak přitažlivá?

Práce s daty může celý svět reklamy změnit k lepšímu, říká David Vopelka z DataSentics

Přehrajte si video

Jako Data architekt má dnes David příležitost pomáhat s týmem DataSentics velkým firmám s účinným využitím dat pro obchodní účely. Je to potřeba, protože mnoho firem sice shromažďuje velké množství dat, ale jejich promyšlené využití pak vázne třeba na organizačních nebo komunikačních problémech. 

Co všechno lze s daty dělat, jak by to mělo vést k lepšímu zacházení s online reklamou a jak to může ovlivnit její koncový článek – návštěvníka webu? 

V podcastu zazní mimo jiné i odpověď na to, proč ostatní mediatypy zatím práci s daty nevěnují takovou pozornost nebo co vlastně brání větším investicím do online reklamy.  

Rozhovor můžete sledovat na YouTube kanálu Programatická minutka nebo v podcastových službách iTunes a Spotify. Odkazy na jednotlivé podcasty najdete níže.

iTunes – video verze
iTunes – audio verze
Spotify – audio verze