Postupně odbouráváme mýty o HbbTV, říká Michal Monoszon z agentury InsiderMedia

, Videopodcasty

Agentury jsou velkými propagátory programatické reklamy a snaží se předávat tento postoj i klientům. V novém dílu našeho podcastu vám přinášíme zkušenosti jedné z nich přímo z praxe.

Postupně odbouráváme mýty o HbbTV, říká Michal Monoszon z agentury InsiderMedia

Přehrajte si video

„Dělníci reklamy“ – takové je motto agentury InsiderMedia. „Znamená to více práce a méně slov,“ vysvětluje Michal Monoszon, jednatel agentury, který byl hostem dalšího dílu Programatické minutky. Agentura měsíčně odbaví 30 až 40 kampaní napříč outdoorem, onlinem i televizí a to také v HbbTV. Byla dokonce první, která v roce 2016 spustila programatickou kampaň v HbbTV na televizní stanici Óčko. HbbTV patřilo mezi hlavní témata tohoto dílu a Michal Monoszon povídal o jeho výhodách i nevýhodách z pohledu jak agentury tak i klientů.

Řeč došla i na programatiku v online, která tu byla už před HbbTV. V této části host vysvětluje, jaké prvky jsou u tohoto způsobu nákupu důležité, ale také jak je agentura představuje svým klientům a jaké kampaně s programatikou realizují.

Když se moderátor Progamatické minutky Petr Kotlík zeptá na plány agentury do budoucna, dostane jasnou odpověď. Tu si však už poslechněte sami.

Programatickou minutku můžete sledovat nejen na našem YouTube kanálu, ale také v podcastových službách iTunes nebo Soundcloud.

Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
SoundCloud – audio verze