Porovnání metod pokročilého cílení v HbbTV

, Případové studie

Programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV umožňuje nejen zjednodušenou cestu k zobrazení reklamy na televizní obrazovce, ale pomáhá vytvářet promyšlené a inteligentní strategie, jak zaujmout a přimět k interaktivitě televizního diváka. K tomu slouží například různé metody pokročilého cílení.

Porovnání metod pokročilého cílení v HbbTV

Společnost R2B2 provedla srovnání metod IP cílení a retargetingu v HbbTV. Kampaně, na nichž bylo porovnání provedeno, obsahovaly upoutávky na video podcast Programatická minutka, který společnost R2B2 produkuje a publikuje. Testování proběhlo na 6 kampaních, resp. upoutávkách na 6 dílů podcastu.

Způsob, jakým srovnání probíhalo a také konečné výsledky testu najdete v nové případové studii, která je volně ke stažení.