Začátkem letošního roku odstartovala druhá série rozhovorů. Natáčení se přesunulo do prostor Dejvického divadla, tedy nedaleko kanceláří společnosti R2B2, která podcast produkuje a vydává. „K Dejvicím nás pojí velmi úzký vztah, to je jeden z důvodů proč byly prostory pro natáčení vybrány právě zde. Tradice a výjimečnost Dejvického divadla nabízí ideální atmosféru pro natáčení,” říká Veronika Alexandrová, marketingová koordinátorka R2B2.
I druhá řada podcastu pokračuje s významnými osobnostmi na mediální scéně. Hosté ze společností, jako jsou FTV Prima nebo Skylink, nechávají nahlédnout pod pokličku svého marketingu a produktového vývoje. V dalších dílech se diváci mohou těšit na známá jména ze Seznamu, CPEXu a nebo ČSOB.
R2B2 chce změnit koncept své oborové konference Den programatiky. Na ni Programatická minutka volně navazuje. „Všechny marketingové konference se už programatice věnují a proto jsme zvolili praktičtější způsob komunikace. Je to vlastně takový Den programatiky na pokračování, který navíc můžeme průběžně vylepšovat a je to pohodlné pro diváky, kteří nemusejí nikam chodit,” vysvětluje František Bauma, šéf produktu R2B2 a také jeden z moderátorů pořadu.