Od vlastního header biddingu očekávám efektivnější napojení platforem, říká Dana Pohanková z TV Nova

, Videopodcasty

V Česku a na Slovensku se s ženami na pozici yield manager setkáváme jen výjimečně. Programatická minutka tedy přivítala v osobě Dany Pohankové vzácného hosta. Na Slovensku měla Dana, mimo jiné, na starost řízení a optimalizace výnosů portfolia společnosti Zoznam. Nyní své zkušenosti již několik měsíců zúročuje na pozici Yield manager v TV Nova.

Od vlastního header biddingu očekávám efektivnější napojení platforem, říká Dana Pohanková z TV Nova

Přehrajte si video

Vzhledem k jejím bohatým zkušenostem se správou reklamního prostoru, jsme se v Programatické minutce nemohli vyhnout porovnání mezi českým a slovenským trhem s programatickou reklamou. Dana také vysvětluje rozdíly mezi prací Yield managera na Zoznamu.sk a na Nově.

Na TV Nova se předešlý měsíc rozběhl programatický prodej Brandingu přes vlastní header bidding a to na webu tn.cz. Postupně si inzerenti budou moci zakoupit tento formát na všech stránkách portfolia TV Nova. O této události a rovněž o momentálním stavu HbbTV reklamy i dalších plánech s programatikou na Nově byla řeč v dalších částech rozhovoru.

Celý rozhovor můžete sledovat nejen na YouTube kanálu Programatická minutka, ale také v podcastových službách iTunes a Spotify. Odkazy na jednotlivé podcasty najdete níže.

iTunes – video verze
iTunes – audio verze
Spotify – audio verze