Při představování činnosti agentury, Petr mimo jiné zmiňuje, že Cavixo se nezaměřuje na „look alike audience”, ale že pracují s tzv. raw neboli čistými daty. Tím pádem nezvětšují automaticky segmenty publik a ani to vždy nepovažují za účelné.
Tak jako v minulé PM, jsme se i tentokrát dostali k Achillově patě dnešní digitální reklamy a tou je správné využívání nasbíraných dat. Petr objasňuje, proč agentury nasbíraná data smysluplně nevyužívají a raději se uchylují k tradičním metodám cílení. Jako jeden z dalších problémů zmiňuje i to, že agentury „jdou po zpětných bonusech”, ale už tak nehledí na efektivitu nastavení mediaplánů.
Rozhovor můžete sledovat na YouTube kanálu Programatická minutka nebo v podcastových službách iTunes a Spotify. Odkazy na jednotlivé podcasty najdete níže.
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
Spotify – audio verze