O datech se hodně mluví, ale málokdo má odvahu je testovat, říká Petr Volf z agentury Cavixo

, Videopodcasty

Začínal s digitální agenturou BeSocial, která byla na počátku zaměřená jen na výkonnostní reklamu a komunikaci na socialních médiích. Jak se dostal od kormidlování jedné firmy ke kormidlování dvou firem a co jim pomohlo nastavit promyšlenou firemní identitu, nejen o tom se rozpovídal náš host Petr Volf, CEO, Cavixo a BeSocial.

O datech se hodně mluví, ale málokdo má odvahu je testovat, říká Petr Volf z agentury Cavixo

Přehrajte si video

Při představování činnosti agentury, Petr mimo jiné zmiňuje, že Cavixo se nezaměřuje na „look alike audience”, ale že pracují s tzv. raw neboli čistými daty. Tím pádem nezvětšují automaticky segmenty publik a ani to vždy nepovažují za účelné.

Tak jako v minulé PM, jsme se i tentokrát dostali k Achillově patě dnešní digitální reklamy a tou je správné využívání nasbíraných dat. Petr objasňuje, proč agentury nasbíraná data smysluplně nevyužívají a raději se uchylují k tradičním metodám cílení. Jako jeden z dalších problémů zmiňuje i to, že agentury „jdou po zpětných bonusech”, ale už tak nehledí na efektivitu nastavení mediaplánů.

Rozhovor můžete sledovat na YouTube kanálu Programatická minutka nebo v podcastových službách iTunes a Spotify. Odkazy na jednotlivé podcasty najdete níže.

iTunes – video verze
iTunes – audio verze
Spotify – audio verze