Nova chce nabízet lepší cílení a motivovat lidi, aby na online médiích skupiny trávili více času, vysvětlil.
Konkurenční skupina Prima zase začne testovat aukční prodej online reklamy (vedle programatiku), řekl na konferenci Petr Hatlapatka z FTV Prima. „Otestujeme prodej určitých formátů a poté uvidíme, jak to bude fungovat,“ sdělil. Vedle toho Prima už přemýšlí o HbbTV 2.0 – tedy o „přepsání“ spotu spotem jiným, který je určen jinému publiku. To je ale podle Petra Hatlapatky dlouhodobější záležitost, která souvisí s obměnou televizních přístrojů a může trvat i několik let.
Stávajícími partnery Novy na poli programatické reklamy jsou společnosti R2B2, Doubleclick a od dubna 2017 i Adform. Programatický prodej reklamy využívá Nova jak pro online display reklamu, tak pro videoreklamu (TN.cz). Výjimkou je absence programatického videa v nabídce Doubleclicku, důvodem je údajně nedohoda na technickém řešení se společností Google…
Celý článek najdete na Mediaguru.cz