Hubert Gall je výraznou osobností internetové reklamy. Nyní pracuje jako Head of AdOperations ve vydavatelství Czech News Center. V Programatické minutce si s námi povídal o nejrůznějších tématech věnující se online reklamě.
17.10.2018, Videopodcasty
Hubert Gall je výraznou osobností internetové reklamy. Nyní pracuje jako Head of AdOperations ve vydavatelství Czech News Center. V Programatické minutce si s námi povídal o nejrůznějších tématech věnující se online reklamě.
Vydavatelství Czech News Center se řadí mezi TOP 3 vydavatelství v České Republice. Hubert Gall prozradil, jak se napříč online médii, která spadají pod toto vydavatelství, odbavuje internetová reklama. Zmínil také, jak si programatika stojí oproti přímému obchodu a co očekává do budoucna.
Řeč přišla i na iniciativu Better Ads, která měla na vydavatelství významný dopad. Mimo to, Gall také hovořil o aktuálních tématech v rámci online reklamy, která jako vydavatelství řeší ve svém portfoliu.
Rozhovor můžete sledovat nejen na YouTube kanálu Programatická minutka, ale také v podcastových službách iTunes a Spotify.
Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
Spotify – audio verze