Musíme inzerentům vysvětlovat benefity programatického nákupu, říká Matěj Novák z CPExu

, Videopodcasty

Programatický nákup se už na našem trhu dostatečně etabloval. Jsou zde však stále rozdíly v přístupu k programatice ze stran agentur a inzerentů. O těchto rozdílech jsme se bavili v novém dílu Programatické minutky.

Musíme inzerentům vysvětlovat benefity programatického nákupu, říká Matěj Novák z CPExu

Přehrajte si video

Jaké faktory mají vliv na rozšíření a využívání programatické reklamy a jak do nich zapadá vztah agentur a inzerentů? Má header bidding přínos pro programatiku a inzerenty samotné? Co bude budoucím trendem v RTB reklamě?

Odpovědi na tyto otázky se dozvíte v novém dílu Programatické minutky, jejímž hostem byl ředitel společnosti CPEx, Matěj Novák. Ten stál u příchodu programatiky do Česka, kdy s ní začínal ve společnosti Centrum, načež vzniklo sdružení vydavatelů pro RTB reklamu CPEx.

Programatickou minutku můžete sledovat nejen na našem YouTube kanálu, ale také v podcastových službách iTunes nebo Soundcloud.

Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
SoundCloud – audio verze