Společnost R2B2 byla se svým monetizačním řešením pro vydavatele, které se nazývá R2B2 AYM, nominována do letošního finále prestižních cen HbbTV Awards. Co napsala média o této nominaci, se dozvíte níže v textu.
13.10.2017, R2B2 v médiích
Společnost R2B2 byla se svým monetizačním řešením pro vydavatele, které se nazývá R2B2 AYM, nominována do letošního finále prestižních cen HbbTV Awards. Co napsala média o této nominaci, se dozvíte níže v textu.
Header-biddingové řešení vyvinuté společností R2B2 se probojovalo do finále letošního ročníku cen HbbTV Awards, vyhlašovaných v Římě. Zabodovalo v kategorii nejlepšího využití HbbTV pro oblast reklamy.
Header Bidding je moderní a rychle se prosazující propojení poptávky programatické reklamy s nabídkou reklamního prostoru. Rychlý nástup nového přístupu je důkazem vysokého tempa vývoje českého programatického ekosystému, který kromě počítačů a mobilních zařízení také úspěšně proniká na televizní obrazovky. Společnost R2B2 vyvinula pro realizací vlastní header-biddingové řešení R2B2 AYM, které bylo nominováno do letošního finále HbbTV Awards 2017 v Římě, v kategorii Best use of HbbTV for advertising and promotion.
Velikého úspěchu dosáhla česká společnost R2B2, která se zabývá vývojem reklamních prostředí v aplikacích pro hybridní televizní vysílání HbbTV. Její řešení Header Biddingu, tedy propojení poptávky programatické reklamy s nabídkou reklamního prostoru, bylo nominováno do letošního finále HbbTV Awards 2017 v Římě, v kategorii Best use of HbbTV for advertising and promotion. Produkt R2B2 AYM řeší připojení poptávky programatické reklamy do digitálních médií. Cloudové řešení zahrnuje reportovací portál, automatickou optimalizaci, českou podporu a technologii pro header-bidding – tzv. wrapper.