Mobilní Branding v programatické kampani pro FORTUNA GAME

, Případové studie

Společnost FORTUNA GAME v akviziční kampani během Mistrovství světa ve fotbale 2018 využila programatický nákup. Pro mobilní reklamu si zvolila formát Mobilní Branding v síti R2B2 Multiscreen.

Mobilní Branding v programatické kampani pro FORTUNA GAME

Kampaň na akvizici nových klientů a propagaci akčního bonusu si společnost FORTUNA GAME naplánovala společně s konáním Mistrovství světa ve fotbale 2018. V digitální kampani využila programatický nákup v síti R2B2, kde si jako formát cílený na mobilní uživatele zvolila Mobilní Branding.

Podle slov Ondřeje Hanulíka, Group Digital Marketing Specialist ve společnosti FORTUNA GAME, si od tohoto kroku slibovali přesnější cílení na konkrétního uživatele a zároveň vyšší konverzní poměr.

Jaké výsledky kampaň nakonec měla a zda splnila očekávání, si můžete přečíst v případové studii. Najdete zde i tipy, jak ve svých kampaních využívat formát Mobilní Branding.