R2B2 rozšiřuje nabídku reklamních formátů o největší mobilní formát a o krátké videospoty.
27.6.2018, R2B2 v médiích
R2B2 rozšiřuje nabídku reklamních formátů o největší mobilní formát a o krátké videospoty.
Společnost R2B2 rozšiřuje v rámci své programatické reklamní sítě portfolio dostupných online formátů. K mobilní reklamě nasazuje dosud největší formát interscroller. Mezi videoreklamu přidává krátký šesti vteřinový nepřeskočitelný spot bumper.
Interscroller se zobrazuje téměř přes celou mobilní obrazovku, ale je na pozadí stránky a tak si jej návštěvník zobrazí posuvem.
„Je pro nás velmi důležité nabízet inzerentům formáty, které jim umožní promovat své produkty na velkém a současně prémiovém prostoru. Na druhé straně jsme si vědomi, že nemůžeme přicházet s agresivními formáty, které by pro návštěvníky těchto stránek byly rušivé a odvracely by jejich pozornost od obsahu,“ uvedl Martin Čelikovský, jednatel společnosti R2B2.
Celý článek si můžete přečíst na Mediaguru.cz