Aukční systém prodeje reklamních ploch na internetu podle informací společnosti R2B2 posiluje. Výnosnost ploch prodávaných v aukci vzrostla v hlavní sezóně o více než 50 %.
4.12.2019, R2B2 v médiích
Aukční systém prodeje reklamních ploch na internetu podle informací společnosti R2B2 posiluje. Výnosnost ploch prodávaných v aukci vzrostla v hlavní sezóně o více než 50 %.
České reklamní pozice zapojené v internetové aukci vynesly v letošním listopadu o 57 % více než v srpnu. Nárůst se u jednotlivých vydavatelů odlišuje, v průměru ale zasáhl jak velké mediální domy, tak menší specializované vydavatele. Uvedla to ve středu společnost R2B2.
Důvodem nárůstu má být především růst průměrné prodejní ceny, svou roli ale hrají také další optimalizace prodeje a výkonu. Díky aukci a napojení do reklamních ekosystémů se růst cen téměř okamžitě zpětně promítá do celého trhu. Vydavatelé na něj mohou reagovat zvýšením nabídky nebo dalšími optimalizacemi. Růstu výnosů pomáhá také prohlubující se prostupnost jednotlivých reklamních technologií.
Celý článek si můžete přečíst na Mediaguru.cz