R2B2 vyčíslila objem obchodů ve své programatické sítí v prvním pololetí 2018.
13.8.2018, R2B2 v médiích
R2B2 vyčíslila objem obchodů ve své programatické sítí v prvním pololetí 2018.
V programatické síti společnosti R2B2 se letos za prvního půl roku prodalo 5 miliard impresí displayové reklamy. Dopomohlo k tomu rozšíření o další programatické platformy a vydavatele.
Do programatické sítě R2B2 je aktuálně zapojeno osm platforem. Integrují více než 100 zapojených DSP (nákupních platforem). „Každá z těchto platforem je něčím specifická a díky tomu se do sítě dostane široké spektrum zadavatelů digitální reklamy, nejenom ti největší, ale i drobní inzerenti. V síti jsou zapojeny jak digitální agentury, tak ty klasické, zadavatelé výkonových i brandových kampaní, a to i včetně těch globálních,“ říká jednatel společnosti R2B2 Martin Čelikovský.
Celý článek si můžete přečíst na Mediaguru.cz