Mediaguru.cz: Případová studie: Škoda Auto využila programatickou HbbTV

, R2B2 v médiích

Škoda Auto testovala programatický nákup HbbTV reklamy. Jaké byly výsledky?

Mediaguru.cz: Případová studie: Škoda Auto využila programatickou HbbTV

Cílem kampaně bylo představit vlastnosti automobilu Škoda Karoq. Jejím obsahem byly tři sady krátkých videospotů ukazujících jednotlivé prvky výbavy, konkrétně digitální panel a asistenční systémy Lane Assist
a Front Assist.

Řešením pro distribuci všech videospotů k divákům bylo využití reklamního prostoru v HbbTV, který byl nakoupen programaticky. Programatický nákup umožňuje mj. funkci HbbTV retargeting. Ta umožní distribuovat reklamní sdělení těm divákům, kteří již alespoň jednou projevili zájem o produkt značky, v tomto případě zhlédnutím prvního videospotu.

Celý článek si můžete přečíst na Mediaguru.cz