Mediaguru.cz: Matěj Novák: Musíme vysvětlovat benefity programatiku

, R2B2 v médiích

Hostem podcastu Programatická minutka byl ředitel společnosti CPEx, Matěj Novák.

Mediaguru.cz: Matěj Novák: Musíme vysvětlovat benefity programatiku

Matěj Novák ze společnosti CPEx v rozhovoru pro podcast o automatizované reklamě Programatická minutka vysvětlil, co jsou podle něj překážky k rychlejšímu růstu programatiky a jakým způsobem by se daly odbourat.

Programatika dnes tvoří zhruba polovinu tržeb z prodeje reklamního online prostoru. Některé společnosti ji dnes využívají v každé kampani, některé s ní ještě nezačaly. Podle slov Matěje Nováka, který už v roce 2012 rozjížděl RTB reklamu ve společnosti Centrum, dochází k tomu, že někteří větší zadavatelé stále neví, co mají od programatiky očekávat. „Agentury už dnes znají benefity programatického nákupu, umí s ní pracovat a dodat hodnotu pro inzerenty. To však není případ samotných inzerentů,“ vysvětluje.

Celý článek si můžete přečíst na Mediaguru.cz