V pořadu programatická minutka vystoupil ředitel marketingu sázkové společnosti Fortuna Jan Dobiáš.
3.6.2018, R2B2 v médiích
V pořadu programatická minutka vystoupil ředitel marketingu sázkové společnosti Fortuna Jan Dobiáš.
Jan Dobiáš z Fortuny v rozhovoru pro podcast Programatická minutka popsal vývoj v plánování mediálních kampaní za poslední dvě dekády a také to, jaký je současný přístup Fortuny k marketingu.
Za největší zlom v plánování považuje přístup publika k reklamě. „Dříve stačilo mít perfektně naplánovanou mediální kampaň, ideálně v televizi, v podstatě jsme začínali na čtyřech tisících GRP za měsíc. Dnes je situace úplně jiná. Můžete naplánovat co chcete, ale pokud se to sdělení zákazníkovi nelíbí, tak se přejde, a to hlavně skrze sociální sítě, od monologu k dialogu,“ komentuje aktivitu příjemců reklamy.
Celý článek si můžete přečíst na Mediaguru.cz