Společnosti R2B2 se nový programatický formát mobilní viněty osvědčil.
4.11.2019, R2B2 v médiích
Společnosti R2B2 se nový programatický formát mobilní viněty osvědčil.
Společnost R2B2 uvedla, že formát mobilní viněty, který poprvé v programatickém prodeji představila letos v srpnu, zvýšil naměřené hodnoty výkonnosti. Oproti srpnu, kdy agentura Taste Sun publikovala ve své případové studii u Mobilní viněty míru prokliku (CTR) 10,5 %, vzrostla tato hodnota průměrně o dalších 0,3 %. V případě reklamní kampaně s rozpočtem 100 tisíc Kč tak představuje tento nárůst bezplatný bonus cca 1 500 prokliků.
Viditelnost mobilní viněty se pohybuje podle měření společnosti R2B2 setrvale kolem hodnoty 99 %, podle měření Adform SSP je v průměru 90 %.
Celý článek si můžete přečíst na Mediaguru.cz