Nejnovější formát, který společnost R2B2 začlenila do standardního programatického nákupu ve své síti, dosáhl podle R2B2 nadprůměrných výsledků.
29.8.2019, R2B2 v médiích
Nejnovější formát, který společnost R2B2 začlenila do standardního programatického nákupu ve své síti, dosáhl podle R2B2 nadprůměrných výsledků.
Společnost R2B2 začlenila do svého programatickéh nákupu nový formát – tzv. mobilní vinětu. Od letošního června je možné ji zakoupit u digitálních médií, která se zapojila do pilotního provozu. Vinětu si lze představit jako další obsah, který je vložen mezi redakční stránky. Návštěvník si ji prohlédne právě mezi proklikem z jedné redakční stránky na druhou. V případě zájmu má možnost odskočit přímo na cílovou stránku reklamní kampaně. Viněta se zobrazuje přes celou mobilní obrazovku, a proto se nemusí dělit o diváckou pozornost s jiným obsahem.
Celý článek si můžete přečíst na Mediaguru.cz