Testy proběhly na menším vzorku uživatelů se zájmem o programatiku, kteří navštívili web R2B2 nebo sledovali videopodcast Programatická minutka. V rámci provedeného testu byl programatický formát Push 2 Play, který funguje jako kombinace banneru a videospotu, zobrazován pomocí IP cílení návštěvníkům webu r2b2.cz. Zasažení diváci se napříč metodami nekřížili, a proto byli osloveni vždy pouze jedním typem cílení.
Diváci oslovení retargetingem v HbbTV prostředí projevili zájem o zhlédnutí videospotu, tedy proklikli červeným tlačítkem banner v dřívější upoutávce. Pomocí retargetingu byly v každé kampani zobrazeny stovky impresí. Protože prokliků byly desítky v každé kampani, znamenalo to pro CTR poměrně vysoké hodnoty, které se pohybovaly od minimálně 6,78 až po 12,93 procenta….
Celý článek si můžete přečíst na Lupa.cz