Odpověď na to, jak se dostat na největší obrazovku v domácnosti, je vlastně jednoduchá – skrze internetovou reklamu v televizi. Tímto způsobem se mohou reklamní sdělení inzerentů objevit přímo v průběhu lineárního vysílání a to klidně i v hlavním vysílacím čase. S technologií HbbTV, známou také jako „červené tlačítko“, která se dnes primárně pro inzerci využívá, může zadavatel reklamy oslovit až čtvrtinu domácností. V číselném vyjádření dle televize Prima to jsou téměř 2,2 miliony diváků (údaj ze srpna 2018).
Internetová reklama v televizi svou podobou a parametry spadá do displayové reklamy, která je známá z internetu. Inzerent má k dispozici jak bannerové formáty, tak video formáty. Tím pádem je i příprava kampaně jednoduchá, protože se dají využít kreativy, které jsou nebo byly určeny pro bannerové kampaně, kampaně na YouTube nebo i spotovou reklamu v televizi. A stejně jako reklama na internetu lze i ta televizní nakoupit v online nástroji, tzv. programaticky.