Nativní reklama spojuje PR články s nejzásadnějšími výhodami programatiky:
- Kontrola nad kampaní v reálném čase
- Individuální kreativy pro různá publika
- Pokročilé možnosti cílení, nákupu dat a optimalizace
- Storytelling a další formy retargetingu
- Programatické propojení s celou kampaní
“Pro inzerenty je to jedinečná možnost, jak obohatit a doplnit své kampaně novým komunikačním kanálem. Nativní reklama se zobrazuje na prémiových webech českého internetu a inzerenti ji mohou zakoupit přes Adform DSP. Tento online formát značku buduje dlouhodobě, není tudíž aplikován jen jako krátkodobá reklama. Velmi důležité také je nativní reklamu zacílit na správné publikum a k tomu využít vhodných komunikačních kanálů,” vysvětluje Stanislav Mottl, manažer R2B2.
Vzhledem je nativní reklama podobná PR článkům, ale může obsahovat některé další prvky – například viditelnou proklikovou adresu, CTA popisek nebo ikonku. Ačkoliv budou inzeráty maximálně přizpůsobeny obsahu stránek, bude je doprovázet označení “Reklama”.
Společnost R2B2 se systematicky věnuje inovacím v oblasti programatického obchodu s reklamou napříč všemi mediatypy. Provozuje první platformu programatického prodeje printové reklamy. Dále se zaměřuje na využití programatiky v televizním a OOH prostředí.
V květnu 2016 pořádala 1. programatické setkání v ČR Den programatiky.