Interscroller v programatické kampani pro Kingswood

, Případové studie

Společnost Plzeňský Prazdroj vytvořila pro svou značku Kingswood speciálně míchaný alkoholický nápoj Whisper. O jeho propagaci se postarala agentura TRIAD Advertising, která zvolila programatický nákup, konkrétně formát Interscroller v digitální síti R2B2 Multiscreen.

Mobilní reklama si získává na popularitě a rychle dohání tu desktopovou. Největší dostupný formát Interscroller se stal v loňském roce ideálním řešením pro RTB kampaně cílené na mobilní uživatele. Proto se pro tento formát rozhodli i ve společnosti Plzeňský Prazdroj, pro něž programatickou kampaň zpracovala agentura TRIAD Advertising.

„Pre nás bolo použitie formátu Interscroller cesta, akou sa dostať ku našej cieľovej skupine mimo sociálnych sietí, kde sme primárne komunikovali,“ vysvětlila Barbora Ivánová z TRIAD Advertising

Jakých výsledků kampaň dosáhla a proč využít formát Interscroller pro RTB kampaně, najdete v přiložené případové studii.