Interscroller se stal nejnakupovanějším mobilním formátem v síti R2B2

, Tiskové zprávy

Mobilní formát Interscroller uvedla společnost R2B2 do své sítě na konci června tohoto roku. Už po 5 měsících přeskočil v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát Mobilní Branding.

Interscroller se stal nejnakupovanějším mobilním formátem v síti R2B2

RTB reklama mířená na mobilní uživatele roste meziročně dvojnásobně. To platí i v reklamní síti R2B2 Multiscreen, kde je dnes pro mobilní reklamu možné využít bannery, nativní reklamu, video reklamu nebo čistě mobilní formáty jako jsou Mobilní Branding a Interscroller. Posledně jmenovaný se stal již po půl roce od spuštění prodávanějším formátem než Mobilní Branding.

František Bauma ze společnosti R2B2 vysvětlil, proč tomu tak je: „Interscroller je v naší síti nejvýraznějším formátem určeným pro mobilní zařízení. Jeho parametry jsou pro inzerenty natolik vyhovující, že i s dostupným počtem 120 milionů reklamních impresí, který je o zhruba třetinu nižší než u Mobilního Brandingu, se stal nejnakupovanějším mobilním formátem u nás.“

Inzerentům, kteří nakupují programaticky v síti R2B2 reklamní prostor, tak nevadí ani fakt, že je tento formát podle RTB Indexu průměrně o 35-40 % dražší než zmíněný Mobilní Branding. „Cena Interscrolleru je průměrně vyšší o více než třetinu, ale naproti tomu inzerent dostane prostor přes téměř celou mobilní obrazovku, kde jeho reklamní sdělení mnohem lépe vynikne,“ vysvětluje Bauma. Tento formát je v síti R2B2 úspěšný i z důvodu jeho jednoduché přípravy. „Zadavatelé nakupují Interscroller v naší síti v podobě obrázku nebo HTML5 kódu, takže vlastnostmi odpovídá bannerům. Není tak potřeba specifických šablon či generátorů,“ dodává šéf produktu společnosti R2B2.

Mobilní reklama v síti R2B2 na konci listopadu tvořila 35 % celého online reklamního prostoru, což znamenalo oproti loňským číslům 40% nárůst.