Všechna zařízení. Jedna síť.

10
  • reklamních formátů
  • milionů obrazovek
  • druhů cílení
connected devices
connected devices
RTB Index – květen 2019

RTB Index – květen 2019

V květnu výrazně narostlo CTR videoreklamy, proklikovost se zvýšila také u Mobilního Brandingu. Naopak CTR TV Banneru výrazně kleslo.

V Asii o klienty bojují technologické firmy, agentury tam mají minimální prostor

V Asii o klienty bojují technologické firmy, agentury tam mají minimální prostor

To je jeden z mnoha poznatků, které si Zuzana Neupauerová přivezla ze svého pracovního pobytu v Singapuru. Splnila možnost porozhlédnout se po obrovském asijském reklamním trhu její očekávání? Jak hodnotí vyspělost tamního trhu ve srovnání s Evropou potažmo s Českou republikou?

RTB Index – duben 2019

RTB Index – duben 2019

V dubnu došlo k poklesu ceny u Brandingu, a to o 10%. Vzrostla proklikovost Mobilního Brandingu i Nativní reklamy a TV Banner si stále drží svoje CTR.

Jak inzerujete s R2B2?

  • S využitím aukce Aukční modely nastavují rovnocenné podmínky
  • S měřením Automatika zajišťuje průběžnou optimalizaci kampaní
  • S reporty Monitoring a online reporty poskytují maximální kontrolu
  • Se stabilními partnery Kompatibilita s nejpoužívanějšími systémy v ČR
  • S interakcí Atraktivita a interakce zlepšují výsledky
  • S nejnovějšími formáty Velké formáty jsou vhodné pro inzerci prestižních značek
  • S cílením Nejmodernější metody datového cílení zásadně zvyšují výkon reklamy. Kromě toho umožňují zcela nové přístupy k inzerci, CRM a B2B marketingu

Vše z jednoho místa. V reálném čase.

R2B2 Multiscreen

Inzerujte na všech obrazovkách. V digitální reklamní síti R2B2 Multiscreen.

Co všechno nabízí R2B2 Multiscreen?

R2B2 AYM

Váš digitální business poroste s monetizací od R2B2. Na všech obrazovkách.

Proč používat R2B2 AYM?

S R2B2 spolupracují nejvýznamnější mediální domy a televizní stanice