Generátor nativní reklamy od R2B2 pomáhá v kampaních pro Vodafone, Českou Spořitelnu nebo Twisto

, Tiskové zprávy

Po půl roce od spuštění je generátor nativní reklamy od společnosti R2B2 pravidelně využíván desítkami agentur a zadavatelů. Celkově v něm vzniklo několik set kreativ.

Generátor nativní reklamy od R2B2 pomáhá v kampaních pro Vodafone, Českou Spořitelnu nebo Twisto

Nástroj, který na jaře roku 2018 vydala technologická společnost R2B2, má zjednodušit práci marketingovým týmům při tvorbě nativní reklamy a následnému nákupu v rámci RTB kampaní. Doposud v něm bylo vytvořeno zhruba 500 kreativ mezi které patří i kreativy pro takové značky jako jsou Vodafone, Česká Spořitelna, Twisto a další.

Agentury, které generátor využívají, jej hodnotí kladně. Příkladem je GroupM, která připravuje kampaně s nativní reklamou pro telekomunikační společnost Vodafone. „Generátor je uživatelsky přívětivý a to i pro ty, kteří s nativní reklamou pracují poprvé. Kreativu lze vytvořit na pár kliknutí. Zároveň oceňuji možnost reálného náhledu vytvořené kreativy. Nasazení do nákupní platformy Adform je pak otázkou půl minuty,“ hodnotí Tomáš Kudeřík, PBU Specialist z GroupM.

S rychlostí tvorby a nasazení kreativy souhlasí i Kateřina Jírová, Programmatic Senior Specialist v GroupM: „Za sebe mohu říct, že s generátorem pracuji a podstatně mi usnadnil a urychlil nasazování nativních reklam. Možnost náhledu výsledné podoby kreativy v generátoru nahrazuje tuto chybějící funkci v Adformu.“

Nativní reklama mění pohled na reklamu jako takovou a pro řadu inzerentů je nejefektivnějším formátem v jejich online kampaních. O přínosu nativní reklamy a její budoucnosti bude mluvit také František Bauma, šéf produktu R2B2, na letošním ročníku konference Czech Internet Forum.