Dříve stačilo nakoupit GRP v TV, dnes už ne, říká Jan Dobiáš ze sázkové kanceláře Fortuna

, Videopodcasty

Být 25 let v oboru znamená, že za tu dobu získáte dostatečný obrázek o tom, jak se vyvíjí a kam se posouvá. V naší Programatické minutce jsme měli možnost vyzpovídat hosta s dlouholetou zkušeností v marketingu.

Dříve stačilo nakoupit GRP v TV, dnes už ne, říká Jan Dobiáš ze sázkové kanceláře Fortuna

Přehrajte si video

Jan Dobiáš je marketingovým matadorem a dobře si pamatuje, jak se plánovaly mediální kampaně z pohledu inzerenta před dvěma desítkami let. Když je srovná s dnešní situací, má na to jasný názor: „Dříve stačilo mít perfektně naplánovanou mediální kampaň, ideálně v televizi, v podstatě jsme začínali na čtyřech tisících GRP za měsíc. Dnes je situace úplně jiná. Můžete naplánovat co chcete, ale pokud se to sdělení zákazníkovi nelíbí, tak se přejde, a to hlavně skrze sociální sítě, od monologu k dialogu,“ komentuje aktivitu příjemců reklamy.

Společnost Fortuna má na svém trhu silné postavení. K dosažení svého cíle, tedy stát se v následujících letech jedničkou na trhu zábavy, musí neustále získávat nové zákazníky. Jaké marketingové kanály, technologické trendy a způsoby nákupu reklamy k tomu společnost využívá, si můžete poslechnout v celém rozhovoru, který vedl Petr Kotlík z R2B2.

Programatickou minutku můžete sledovat nejen na našem YouTube kanálu, ale také v podcastových službách iTunes nebo Soundcloud.

Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
SoundCloud – audio verze