Jak vypadá marketingová komunikace cestovní agentury? Je pro business, který převážně operuje na Internetu, dostačující online marketingová komunikace nebo je potřeba být i v offlinu?
12.3.2019, Videopodcasty
Jak vypadá marketingová komunikace cestovní agentury? Je pro business, který převážně operuje na Internetu, dostačující online marketingová komunikace nebo je potřeba být i v offlinu?
Společnost Invia.cz, a.s. je největší cestovní agentura v České republice. V listopadu roku 2018 se do čela její marketingové komunikace postavil Daniel Blažek. Ten dříve působil ve společnosti Heureka a mediálních skupinách Mafra a Seznam. Daniel Blažek má ve společnosti Invia.cz na starost marketingovou komunikaci v Česku, Maďarsku a na Slovensku.
V Programatické minutce popsal, jak Invia přistupuje k marketingu napříč zmíněnými zeměmi. Vysvětlil také, jak vypadají její typičtí zákazníci a v čem se liší napříč teritorii, kde společnost působí.
Na základě popisu svých zákazníků dále Daniel zmínil, jaký je pro ně optimální marketingový mix a se kterými kanály nejvíce pracují. Řeč došla také na to, co dnes nejvíce ovlivňuje jejich online business.
Rozhovor můžete sledovat nejen na YouTube kanálu Programatická minutka, ale také v podcastových službách iTunes a Spotify.
Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
Spotify – audio verze