Diskuze o kvalitě české reklamy je nevyhnutelná, říká Josef Havelka z Contagious

, Videopodcasty

Josef Havelka patří mezi největší české odborníky na reklamu. Velké množství zkušeností, které nasbíral, mu dávají nadhled při hodnocení reklamního trhu. Jak pohlíží na dnešní českou reklamu a co si myslí o programatice?

Diskuze o kvalitě české reklamy je nevyhnutelná, říká Josef Havelka z Contagious

Přehrajte si video

Leo Burnett Praha, Zeitgeist consulting nebo Zoot jsou společnosti, které Josef Havelka zakládal nebo pomohl založit. Jako marketingový ředitel působil také v České Spořitelně nebo vydavatelství Sanoma. Nedávno rozjel v Česku a na Slovensku britský projekt Contagious.

I přes dílčí neúspěchy hodnotí své působení v reklamním oboru pozitivně. Úspěšné projekty se podle něj povedly i díky kolegům, se kterými pracoval. Drží se zásady, že pokud chcete něco udělat dobře, tak k tomu musíte mít dobrou partu lidí.

Další část rozhovoru se věnuje reklamnímu trhu v Česku. Ten Havelka nevnímá příliš optimisticky: „Naučili jsme se dobře dělat to výrobní řemeslo, osvojili jsme si i marketingový slovník, ale ta kvalita je na pováženou.“ Agentury jsou podle něj navíc zahnány do rohu, protože inzerenti čím dál více tzv. utahují ceny.

Co jsou další příčiny toho, že není reklama u nás tak kvalitní? Jak do tohoto oboru zapadá automatizace a programatika? Nebo co má na českém trhu změnit nový projekt Contagious? Odpovědi najdete v přiloženém videu.

Rozhovor můžete sledovat nejen na YouTube kanálu Programatická minutka, ale také v podcastových službách iTunes a Spotify.

Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
Spotify – audio verze