O propojení hybridní reklamy a programatického nákupu se mluvilo na Dni programatiky. Ústředním tématem druhého ročníku konference Den programatiky byla reklama v hybridní televizi.
22.6.2017, R2B2 v médiích
O propojení hybridní reklamy a programatického nákupu se mluvilo na Dni programatiky. Ústředním tématem druhého ročníku konference Den programatiky byla reklama v hybridní televizi.
Lukáš Hnilička z Hybrid Company ve své prezentaci zmínil výpočet pro porovnání cen GRP a CPM reklamy. Ačkoliv jsou takové přepočty ošemetné, protože „srovnáváme nesrovnatelné“, domnívám se, že stojí za pokus si tuto problematiku více rozebrat. Co vlastně HbbTV reklama umí? A jakou hodnotu jí přidává programatika?
Necelé dva roky objevují zadavatelé online reklamy nový formát, který se televizním divákům zobrazuje na jejich obrazovkách a na nějž nebyli dříve zvyklí. Jde o bannerovou reklamu v hybridní televizi, která funguje zároveň s klasickým lineárním vysíláním…