Martin Čelikovský a Kamil Foltin z R2B2 píšou o zásadní vydavatelské disciplíně následující dekády.
6.10.2017, R2B2 v médiích
Martin Čelikovský a Kamil Foltin z R2B2 píšou o zásadní vydavatelské disciplíně následující dekády.
Reklamní svět se blíží bodu, kdy význam programatického prodeje reklamního prostoru převáží konvenční způsob prodeje. V některých regionech již nastal, v jiných se kvapem blíží – jde o nesporný trend současnosti, který je podpořený všeobecným vývojem informačních technologií.
Automatická reklama proniká z webových stránek a aplikací i do dalších mediatypů, ale ačkoliv se zdá, že je v klasickém online už pevně zabydlená, ve skutečnosti můžeme hodně změn teprve očekávat. Programaticky se prodávají zatím především reklamní bannery, ty jsou ovšem pouze jednou složkou formátového mixu. Například spotová televizní reklama programatický nákup teprve objevuje, ale až ho objeví naplno, tak ji také výrazně ovlivní…