Tiskové zprávy

Společnost Etarget začala s PPC reklamou ještě dříve než společnost Google. Ovšem poté, co tento typ reklamy zavedla a rozšířila i americká společnost, bylo bylo pro Etarget těžké udržet své pozice a tak se před pěti lety rozhodli postupně přejít na programatiku. Kde se dnes tato firma v reklamním ekosystému nachází a jak po půl roce od uzákonění nahlíží a pracuje s GDPR?

Programatika už nám dělá větší obrat než PPC, říká Marcel Vašš z Etargetu

Mobilní formát Interscroller uvedla společnost R2B2 do své sítě na konci června tohoto roku. Už po 5 měsících přeskočil v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát Mobilní Branding.

Společnost R2B2 nabízí inzerentům měsíčně 4 miliardy dostupných impresí na českém a slovenském internetu. V televizi prostřednictvím HbbTV má dostupných 300 milionů impresí měsíčně.

Společnost R2B2 rozšiřuje svoji digitální reklamní síť, kterou provozuje, o další globální reklamní technologické platformy. Konkrétně se jedná o AppNexus, ConnectAd, Smart a Teads.

Společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, představuje nový typ cílení na uživatele mobilních telefonů. Inzerenti mohou programaticky oslovit uživatele mobilních zařízení podle značky a modelu jejich telefonu. Jako první si tento typ cílení ve své kampani vyzkoušela společnost Samsung.

Po půl roce od spuštění je generátor nativní reklamy od společnosti R2B2 pravidelně využíván desítkami agentur a zadavatelů. Celkově v něm vzniklo několik set kreativ.

Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Ve své kampani jej jako první využila společnost Skylink.

Zadavatelé programatické reklamy v HbbTV na Slovensku získávají novou možnost cílení podle diváky sledovaného obsahu. Využít ji mohou zatím na 3 televizních stanicích Markíza, Doma a Dajto.

V programatické síti společnosti R2B2 se letos za prvního půl roku prodalo 5 miliard impresí displayové reklamy. Dopomohlo k tomu rozšíření o další programatické platformy a vydavatele.

Digitální reklamní síť společnosti R2B2 se rozšiřuje na Slovensku o další vydavatelství. Do sítě, která nabízí prodej reklamního prostoru programatickou cestou se připojují Internet.sk, KOŠICE:DNES a vydavatelství StartItUp. Zároveň společnost R2B2 doplňuje portfolio o další bannerové a video formáty.

Společnost R2B2 rozšiřuje v rámci své programatické reklamní sítě portfolio dostupných online formátů. K mobilní reklamě nasazuje dosud největší formát Interscroller. Mezi videoreklamu přidává krátký šestivteřinový nepřeskočitelný spot Bumper.

S příchodem technologie HbbTV se otevřela cesta pro internetovou video reklamu i k televizním obrazovkám. Od té doby nejsou klasické reklamní video bloky jedinou variantou, jak divákům ukázat reklamní sdělení. Prostor pro tuto formu reklamy nyní v televizi výrazně roste a dostává se za hranice České republiky.