Tiskové zprávy

Genesis Growth Equity Fund I (GGEF I), fond rozvojového kapitálu specializující se na investice do malých a středních společností především v České republice a na Slovensku, úspěšně dokončil investici do majoritního podílu v R2B2.

Genesis Growth získává majoritní podíl ve společnosti R2B2

Po dvou měsících propadu se v květnu vrátila průměrná cena za prodanou reklamní impresi (CPM) opět k normálu.

Pro jarní sezónu 2020 připravilo R2B2 balíčky pro nákup viditelných pozic bannerových a nativních reklam. Balíčky jsou vytvořeny na základě důkladného měření a zadavatelům zajistí, že se jejich reklamy zobrazí na nejlépe viditelných pozicích. To se bude týkat i nativní reklamy, jejíž měření je novinka.

Společnost R2B2 rozšiřuje digitální reklamní síť o kompatibilitu s novými typy nativní reklamy. Prioritou pro rok 2020 bude nadále supernativní reklama, ceny zůstávají beze změn.

Jednotková výnosnost internetových reklamních ploch prodávaných v aukci vzrostla v hlavní sezóně o více než 50 %. Strmý nárůst výkonu zasáhl jak ty velké, tak také nejrůzněji specializované vydavatele. Aukční prodej reklamního prostoru se ze strany vydavatelů těší silné podpoře.

Společnost R2B2 integrovala do své technologie další programatické reklamní platformy PubMatic a Ströer. Společnost tak nyní zajišťuje napojení do 13 programatických sítí a zprostředkovává novou reklamní poptávku zúčastněným partnerům.

Nejnovější přírůstek mezi programaticky obchodovanými formáty potvrzuje po čtyřech měsících provozu své výkony. Mobilní viněta je plně připravena na nápor hlavní reklamní sezóny.

Nejnovější formát, který společnost R2B2 začlenila do standardního programatického nákupu ve své síti, hned v prvních dnech provozu překvapil výjimečnými výsledky.

Mobilní formát Interscroller uvedla společnost R2B2 do své sítě na konci června tohoto roku. Už po 5 měsících přeskočil v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát Mobilní Branding.

Společnost R2B2 nabízí inzerentům měsíčně 4 miliardy dostupných impresí na českém a slovenském internetu. V televizi prostřednictvím HbbTV má dostupných 300 milionů impresí měsíčně.

Společnost R2B2 rozšiřuje svoji digitální reklamní síť, kterou provozuje, o další globální reklamní technologické platformy. Konkrétně se jedná o AppNexus, ConnectAd, Smart a Teads.