Tiskové zprávy

Hubert Gall je výraznou osobností internetové reklamy. Nyní pracuje jako Head of AdOperations ve vydavatelství Czech News Center. V Programatické minutce si s námi povídal o nejrůznějších tématech věnující se online reklamě.

Myslím, že programatika předežene přímý prodej, říká Hubert Gall z Czech News Center

Po půl roce od spuštění je generátor nativní reklamy od společnosti R2B2 pravidelně využíván desítkami agentur a zadavatelů. Celkově v něm vzniklo několik set kreativ.

Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Ve své kampani jej jako první využila společnost Skylink.

Zadavatelé programatické reklamy v HbbTV na Slovensku získávají novou možnost cílení podle diváky sledovaného obsahu. Využít ji mohou zatím na 3 televizních stanicích Markíza, Doma a Dajto.

V programatické síti společnosti R2B2 se letos za prvního půl roku prodalo 5 miliard impresí displayové reklamy. Dopomohlo k tomu rozšíření o další programatické platformy a vydavatele.

Digitální reklamní síť společnosti R2B2 se rozšiřuje na Slovensku o další vydavatelství. Do sítě, která nabízí prodej reklamního prostoru programatickou cestou se připojují Internet.sk, KOŠICE:DNES a vydavatelství StartItUp. Zároveň společnost R2B2 doplňuje portfolio o další bannerové a video formáty.

Společnost R2B2 rozšiřuje v rámci své programatické reklamní sítě portfolio dostupných online formátů. K mobilní reklamě nasazuje dosud největší formát Interscroller. Mezi videoreklamu přidává krátký šestivteřinový nepřeskočitelný spot Bumper.

S příchodem technologie HbbTV se otevřela cesta pro internetovou video reklamu i k televizním obrazovkám. Od té doby nejsou klasické reklamní video bloky jedinou variantou, jak divákům ukázat reklamní sdělení. Prostor pro tuto formu reklamy nyní v televizi výrazně roste a dostává se za hranice České republiky.

Technologická společnost R2B2, provozující digitální reklamní síť R2B2 Multiscreen, doplňuje do svého portfolia nově spuštěnou televizní stanici Prima KRIMI. Inzerenti, kteří nakupují programaticky reklamní prostor v HbbTV přes tuto síť, tak mají k dispozici již desátý český televizní kanál.

Česká společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť pro online nákup médií, ukazuje, jak vypadá její portfolio na Slovensku. V současné době svůj reklamní prostor programatickou cestou přes síť R2B2 nabízí 7 předních vydavatelství a 3 televizní stanice. Tyto počty by se měly v krátké době dále zvyšovat.

Technologická společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, představuje nový nástroj pro tvorbu nativní reklamy.

Na 11. ročníku konference IAC prozradil František Bauma ze společnosti R2B2 dosud nepublikovaná fakta z programatického nákupu reklamy. Podle RTB Indexu, pravidelného reportu cen a výkonů programatické reklamy, podíl investic do transparentního nákupu v digitální reklamní síti R2B2 Multiscreen vzrostl meziročně z 29 % na 44,5 %.