Tiskové zprávy

Jednotková výnosnost internetových reklamních ploch prodávaných v aukci vzrostla v hlavní sezóně o více než 50 %. Strmý nárůst výkonu zasáhl jak ty velké, tak také nejrůzněji specializované vydavatele. Aukční prodej reklamního prostoru se ze strany vydavatelů těší silné podpoře.

Výnosnost reklamních ploch roste, aukční prodej posiluje

Společnost R2B2 integrovala do své technologie další programatické reklamní platformy PubMatic a Ströer. Společnost tak nyní zajišťuje napojení do 13 programatických sítí a zprostředkovává novou reklamní poptávku zúčastněným partnerům.

Nejnovější přírůstek mezi programaticky obchodovanými formáty potvrzuje po čtyřech měsících provozu své výkony. Mobilní viněta je plně připravena na nápor hlavní reklamní sezóny.

Nejnovější formát, který společnost R2B2 začlenila do standardního programatického nákupu ve své síti, hned v prvních dnech provozu překvapil výjimečnými výsledky.

Mobilní formát Interscroller uvedla společnost R2B2 do své sítě na konci června tohoto roku. Už po 5 měsících přeskočil v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát Mobilní Branding.

Společnost R2B2 nabízí inzerentům měsíčně 4 miliardy dostupných impresí na českém a slovenském internetu. V televizi prostřednictvím HbbTV má dostupných 300 milionů impresí měsíčně.

Společnost R2B2 rozšiřuje svoji digitální reklamní síť, kterou provozuje, o další globální reklamní technologické platformy. Konkrétně se jedná o AppNexus, ConnectAd, Smart a Teads.

Společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, představuje nový typ cílení na uživatele mobilních telefonů. Inzerenti mohou programaticky oslovit uživatele mobilních zařízení podle značky a modelu jejich telefonu. Jako první si tento typ cílení ve své kampani vyzkoušela společnost Samsung.

Po půl roce od spuštění je generátor nativní reklamy od společnosti R2B2 pravidelně využíván desítkami agentur a zadavatelů. Celkově v něm vzniklo několik set kreativ.

Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Ve své kampani jej jako první využila společnost Skylink.

Zadavatelé programatické reklamy v HbbTV na Slovensku získávají novou možnost cílení podle diváky sledovaného obsahu. Využít ji mohou zatím na 3 televizních stanicích Markíza, Doma a Dajto.