Tiskové zprávy

V programatické síti společnosti R2B2 se letos za prvního půl roku prodalo 5 miliard impresí displayové reklamy. Dopomohlo k tomu rozšíření o další programatické platformy a vydavatele.

5 miliard programaticky prodaných impresí v síti R2B2 za první pololetí 2018

Digitální reklamní síť společnosti R2B2 se rozšiřuje na Slovensku o další vydavatelství. Do sítě, která nabízí prodej reklamního prostoru programatickou cestou se připojují Internet.sk, KOŠICE:DNES a vydavatelství StartItUp. Zároveň společnost R2B2 doplňuje portfolio o další bannerové a video formáty.

Společnost R2B2 rozšiřuje v rámci své programatické reklamní sítě portfolio dostupných online formátů. K mobilní reklamě nasazuje dosud největší formát Interscroller. Mezi videoreklamu přidává krátký šestivteřinový nepřeskočitelný spot Bumper.

S příchodem technologie HbbTV se otevřela cesta pro internetovou video reklamu i k televizním obrazovkám. Od té doby nejsou klasické reklamní video bloky jedinou variantou, jak divákům ukázat reklamní sdělení. Prostor pro tuto formu reklamy nyní v televizi výrazně roste a dostává se za hranice České republiky.

Technologická společnost R2B2, provozující digitální reklamní síť R2B2 Multiscreen, doplňuje do svého portfolia nově spuštěnou televizní stanici Prima KRIMI. Inzerenti, kteří nakupují programaticky reklamní prostor v HbbTV přes tuto síť, tak mají k dispozici již desátý český televizní kanál.

Česká společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť pro online nákup médií, ukazuje, jak vypadá její portfolio na Slovensku. V současné době svůj reklamní prostor programatickou cestou přes síť R2B2 nabízí 7 předních vydavatelství a 3 televizní stanice. Tyto počty by se měly v krátké době dále zvyšovat.

Technologická společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, představuje nový nástroj pro tvorbu nativní reklamy.

Na 11. ročníku konference IAC prozradil František Bauma ze společnosti R2B2 dosud nepublikovaná fakta z programatického nákupu reklamy. Podle RTB Indexu, pravidelného reportu cen a výkonů programatické reklamy, podíl investic do transparentního nákupu v digitální reklamní síti R2B2 Multiscreen vzrostl meziročně z 29 % na 44,5 %.

Transparence je tento rok v programatické reklamě celosvětově hlavním tématem. Mluvit o ní bude na konferenci IAC František Bauma ze společnosti R2B2.

Hudební televizní stanice Retro Music TV se připojuje k programatickému prodeji reklamního prostoru v HbbTV. Nákup a prodej je realizován přes digitální reklamní síť R2B2 Multiscreen.

Dohledové centrum s automatickým oznamováním výpadků, které do své digitální reklamní sítě nasadila společnost R2B2, úspěšně funguje první tři měsíce a již přináší hmatatelné výsledky.