R2B2 v médiích

Sémiotik a dlouholetý odborník na analýzu dat, dnes už však výkonný ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky - Josef Šlerka, byl hostem Programatické minutky. Co by poradil dnešním českým a slovenským médiím, aby byly více prodávány a čteny, a co dnes rezonuje problematikou dat, se dozvíte v tomto dílu.

Lidé nekonzumují médium, ale jednotlivé zprávy, říká Josef Šlerka z Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky

Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.

Obsahové cílení, které společnost R2B2 v Česku provozuje necelý rok se nyní dostává i na slovenské televizní obrazovky a rozšiřuje tak možnosti programatického nákupu reklamního prostoru v HbbTV.

R2B2 vyčíslila objem obchodů ve své programatické sítí v prvním pololetí 2018.

Síť prodeje programatické reklamy R2B2 se na Slovensku rozšiřuje o další vydavatelství. Zároveň společnost R2B2 doplňuje portfolio o další bannerové a video formáty. Této zprávě se věnovala média napříč Českem a Slovenskem.

Pro magazín EXEC, který je zaměřen na manažery ze světa e-commerce, jsme připravili článek o RTB reklamě jako součásti výkonnostního marketingu.

Hostem podcastu Programatická minutka byl ředitel společnosti CPEx, Matěj Novák.

R2B2 rozšiřuje nabídku reklamních formátů o největší mobilní formát a o krátké videospoty.

Škoda Auto testovala programatický nákup HbbTV reklamy. Jaké byly výsledky?

V pořadu programatická minutka vystoupil ředitel marketingu sázkové společnosti Fortuna Jan Dobiáš.

Internet sa stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie svojich divákov. Najväčší hráči na trhu investujú do HbbTV, pridávajú tiež nové reklamné služby.

Prostor pro internetovou video reklamu v HbbTV výrazně roste a dostává se za hranice České republiky. Společnost R2B2 zveřejnila zajímavá data, která otiskla tato média.