R2B2 v médiích

Zanedlouho tomu bude rok, co vešlo v platnost Obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR. Nařízení se vztahuje na všechny, kteří shromažďují nebo zpracovávají osobní údaje občanů EU.

Jaká úskalí má technické řešení GDPR pro majitele webů?

Programatická reklama roste meziročně o desítky procent, což dokazuje i tento celoroční RTB Index, který přináší shrnutí vývoje cen a výkonů reklamních formátů. Podívejte se, která česká i zahraniční média publikovala RTB Index 2018.

Mobilní formát Interscroller uvedla společnost R2B2 do své sítě na konci června tohoto roku. Už po 5 měsících přeskočil v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát Mobilní Branding.

Společnost R2B2 rozšiřuje svoji digitální reklamní síť o další globální reklamní technologické platformy.

Společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, uvádí nový typ cílení na uživatele mobilních telefonů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.

Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.

Obsahové cílení, které společnost R2B2 v Česku provozuje necelý rok se nyní dostává i na slovenské televizní obrazovky a rozšiřuje tak možnosti programatického nákupu reklamního prostoru v HbbTV.

R2B2 vyčíslila objem obchodů ve své programatické sítí v prvním pololetí 2018.

Síť prodeje programatické reklamy R2B2 se na Slovensku rozšiřuje o další vydavatelství. Zároveň společnost R2B2 doplňuje portfolio o další bannerové a video formáty. Této zprávě se věnovala média napříč Českem a Slovenskem.

Pro magazín EXEC, který je zaměřen na manažery ze světa e-commerce, jsme připravili článek o RTB reklamě jako součásti výkonnostního marketingu.

Hostem podcastu Programatická minutka byl ředitel společnosti CPEx, Matěj Novák.

R2B2 rozšiřuje nabídku reklamních formátů o největší mobilní formát a o krátké videospoty.