R2B2 v médiích

Společnost Google oznámila ukončení podpory cookies třetích stran. Co to znamená pro reklamní odvětví? Zamyšlení nad důvody tohoto rozhodnutí, jaký vliv bude mít, a s tím související další otázky jsme položili v 34. dílu Programatické minutky. Ten měl tentokrát formu moderované diskuze a hosté byli rovnou tři. Pozvání přijal Jakub Novotný ze společnosti Seznam.cz, Adam Nykles z agentury Kindred a Jiří Svoboda z Heureka Group.

Debata na téma konec cookies třetích stran

Aukční systém prodeje reklamních ploch na internetu podle informací společnosti R2B2 posiluje. Výnosnost ploch prodávaných v aukci vzrostla v hlavní sezóně o více než 50 %.

Společnost R2B2 tak nově zajišťuje napojení do 13 programatických sítí.

Společnosti R2B2 se nový programatický formát mobilní viněty osvědčil.

Nejnovější formát, který společnost R2B2 začlenila do standardního programatického nákupu ve své síti, dosáhl podle R2B2 nadprůměrných výsledků.

Jaká úskalí má technické řešení GDPR pro majitele webů, shrnuje Lukáš Alexandr z R2B2.

Programatická reklama roste meziročně o desítky procent, což dokazuje i tento celoroční RTB Index, který přináší shrnutí vývoje cen a výkonů reklamních formátů. Podívejte se, která česká i zahraniční média publikovala RTB Index 2018.

Mobilní formát Interscroller uvedla společnost R2B2 do své sítě na konci června tohoto roku. Už po 5 měsících přeskočil v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát Mobilní Branding.

Společnost R2B2 rozšiřuje svoji digitální reklamní síť o další globální reklamní technologické platformy.

Společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, uvádí nový typ cílení na uživatele mobilních telefonů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.

Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.

Obsahové cílení, které společnost R2B2 v Česku provozuje necelý rok se nyní dostává i na slovenské televizní obrazovky a rozšiřuje tak možnosti programatického nákupu reklamního prostoru v HbbTV.