R2B2 v médiích

V Česku a na Slovensku se s ženami na pozici yield manager setkáváme jen výjimečně. Programatická minutka tedy přivítala v osobě Dany Pohankové vzácného hosta. Na Slovensku měla Dana, mimo jiné, na starost řízení a optimalizace výnosů portfolia společnosti Zoznam. Nyní své zkušenosti již několik měsíců zúročuje na pozici Yield manager v TV Nova.

Od vlastního header biddingu očekávám efektivnější napojení platforem, říká Dana Pohanková z TV Nova

Jaká úskalí má technické řešení GDPR pro majitele webů, shrnuje Lukáš Alexandr z R2B2.

Programatická reklama roste meziročně o desítky procent, což dokazuje i tento celoroční RTB Index, který přináší shrnutí vývoje cen a výkonů reklamních formátů. Podívejte se, která česká i zahraniční média publikovala RTB Index 2018.

Mobilní formát Interscroller uvedla společnost R2B2 do své sítě na konci června tohoto roku. Už po 5 měsících přeskočil v počtu prodaných impresí doposud nejprodávanější formát Mobilní Branding.

Společnost R2B2 rozšiřuje svoji digitální reklamní síť o další globální reklamní technologické platformy.

Společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, uvádí nový typ cílení na uživatele mobilních telefonů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.

Technologická společnost R2B2 provozující digitální reklamní síť uvedla na trh nový typ cílení programatické reklamy v HbbTV. Jde o cílení na výrobní značky a modely televizorů. Této zprávě se věnovala česká i zahraniční média.

Obsahové cílení, které společnost R2B2 v Česku provozuje necelý rok se nyní dostává i na slovenské televizní obrazovky a rozšiřuje tak možnosti programatického nákupu reklamního prostoru v HbbTV.

R2B2 vyčíslila objem obchodů ve své programatické sítí v prvním pololetí 2018.

Síť prodeje programatické reklamy R2B2 se na Slovensku rozšiřuje o další vydavatelství. Zároveň společnost R2B2 doplňuje portfolio o další bannerové a video formáty. Této zprávě se věnovala média napříč Českem a Slovenskem.

Pro magazín EXEC, který je zaměřen na manažery ze světa e-commerce, jsme připravili článek o RTB reklamě jako součásti výkonnostního marketingu.

Hostem podcastu Programatická minutka byl ředitel společnosti CPEx, Matěj Novák.