R2B2 v médiích

Společnost Škoda Auto se pro svou kampaň v HbbTV rozhodla využít programatický nákup. Společně s ním využila i jednu pokročilou metodu cílení – retargeting v HbbTV.

Programatická kampaň s využitím retargetingu v HbbTV pro Škoda Auto

Internet sa stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie svojich divákov. Najväčší hráči na trhu investujú do HbbTV, pridávajú tiež nové reklamné služby.

V pořadu programatická minutka vystoupil ředitel marketingu sázkové společnosti Fortuna Jan Dobiáš.

Prostor pro internetovou video reklamu v HbbTV výrazně roste a dostává se za hranice České republiky. Společnost R2B2 zveřejnila zajímavá data, která otiskla tato média.

Společnost R2B2 provedla srovnání dvou reklamních metod, IP cílení a retargetingu v rámci HbbTV prostředí. Testování proběhlo na šesti kampaních, které fungovaly jako upoutávky na šest dílů podcastového pořadu Programatická minutka z dílny R2B2. Pro sledované kampaně byl pochopitelně použit programatický nákup, který s uvedenými metodami cílení pracuje.

Doplněním nově spuštěné televizní stanice Prima KRIMI R2B2 rozšiřuje své portfolio. Inzerenti, kteří nakupují programaticky reklamní prostor v HbbTV přes tuto síť, tak mají k dispozici již desátý český televizní kanál. Kde všude se o tomto zapojení psalo, se dozvíte níže v textu.

V súčasnej dobe svoj reklamný priestor programatickou cestou cez sieť R2B2 ponúka 7 popredných vydavateľstiev a 3 televízne stanice.

Pro jednoduchou tvorbu nativní reklamy představuje společnost svůj nástroj, který nazývá R2B2 Native Generator.

Na konferenci IAC 2018 se v minulém týdnu mluvilo i o vlivu Googlu a Facebooku na internetový trh.

Další ročník konference o televizních technologiích TVCON přiblíží nejnovější trendy.

Hudební televizní stanice Retro Music TV se jako 12. stanice připojuje k programatickému prodeji reklamního prostoru v HbbTV. Nákup a prodej je realizován přes digitální reklamní síť R2B2 Multiscreen.

Po více než dvou letech prodává svůj reklamní prostor přes reklamní síť R2B2 Multiscreen už 50 vydavatelství se zásahem na všechny hlavní obrazovky připojené k Internetu. O tomto milníku psala online i offline média.