Případové studie

Genesis Growth Equity Fund I (GGEF I), fond rozvojového kapitálu specializující se na investice do malých a středních společností především v České republice a na Slovensku, úspěšně dokončil investici do majoritního podílu v R2B2.

Genesis Growth získává majoritní podíl ve společnosti R2B2

Pro svůj energetický nápoj Big Shock! prezentovala společnost Al-Namura na jaře a v létě 2019 programatickou online kampaň. K upoutání pozornosti uživatelů mobilních telefonů zvolila společnost interaktivní formáty z portfolia R2B2. Celou ukázku online kampaně najdete v přiloženém souboru. 

Kosmetická společnost AVON využila pro své kampaně Slevobraní a Předsevzetí možnost propagace v HbbTV. O realizaci a nákup reklamního prostoru se postarala agentura Mediacom.

UPC Broadband Slovakia byla první společností na Slovensku, která pro svou kampaň zvolila programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV společně s interaktivní reklamní aplikací.

Programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV umožňuje nejen zjednodušenou cestu k zobrazení reklamy na televizní obrazovce, ale pomáhá vytvářet promyšlené a inteligentní strategie, jak zaujmout a přimět k interaktivitě televizního diváka. K tomu slouží například různé metody pokročilého cílení.

Krušovice společně s agenturou Adexpres využily pro svou digitální kampaň programatický nákup, který tvořil 89 % celkových nákladů. Nákup byl realizován i nad programatickou sítí R2B2.

Společnost R2B2 jako první v České republice otestovala možnost IP retargetingu v HbbTV. Cílem výzkumu bylo otestování využití metody IP retargetingu pro cross-device cílení programatické reklamy mezi počítači, mobilními zařízeními a televizory.

Společnost AXA Assistance se pro svůj nový produkt, Právník po ruce, rozhodla pro jeho propagaci pomocí RTB reklamy a formátu Branding. Programatický Branding byl využit z důvodu prémiovosti mezi bannerovými formáty. Zároveň je ideální pro brandovou propagaci. Díky dostatečnému prostoru dochází k předání inzerované zprávy kreativní formou.

Společnost Bolton Czechia společně s agenturou Sun Marketing spustila programatickou reklamu napříč portfoliem formátů R2B2 sítě, mimo jiné i nativní reklamu.