Genesis Growth Equity Fund I (GGEF I), fond rozvojového kapitálu specializující se na investice do malých a středních společností především v České republice a na Slovensku, úspěšně dokončil investici do majoritního podílu v R2B2.
Pro svůj energetický nápoj Big Shock! prezentovala společnost Al-Namura na jaře a v létě 2019 programatickou online kampaň. K upoutání pozornosti uživatelů mobilních telefonů zvolila společnost interaktivní formáty z portfolia R2B2. Celou ukázku online kampaně najdete v přiloženém souboru.
Společnost Plzeňský Prazdroj vytvořila pro svou značku Kingswood speciálně míchaný alkoholický nápoj Whisper. O jeho propagaci se postarala agentura TRIAD Advertising, která zvolila programatický nákup, konkrétně formát Interscroller v digitální síti R2B2 Multiscreen.
Společnost FORTUNA GAME v akviziční kampani během Mistrovství světa ve fotbale 2018 využila programatický nákup. Pro mobilní reklamu si zvolila formát Mobilní Branding v síti R2B2 Multiscreen.
Společnost LMC s agenturou Fragile Media při plánování televizní kampaně narazila na vyprodaný prostor v reklamních blocích. Jako alternativní řešení zvolila programatickou kampaň v HbbTV.
Kosmetická společnost AVON využila pro své kampaně Slevobraní a Předsevzetí možnost propagace v HbbTV. O realizaci a nákup reklamního prostoru se postarala agentura Mediacom.
Společnost Škoda Auto se pro svou kampaň v HbbTV rozhodla využít programatický nákup. Společně s ním využila i jednu pokročilou metodu cílení – retargeting v HbbTV.
Filmová distribuční společnost Vertical Entertainment se ve spolupráci s agenturou InsiderMedia rozhodla otestovat novou metodu cílení v HbbTV – obsahové cílení.
UPC Broadband Slovakia byla první společností na Slovensku, která pro svou kampaň zvolila programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV společně s interaktivní reklamní aplikací.
Programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV umožňuje nejen zjednodušenou cestu k zobrazení reklamy na televizní obrazovce, ale pomáhá vytvářet promyšlené a inteligentní strategie, jak zaujmout a přimět k interaktivitě televizního diváka. K tomu slouží například různé metody pokročilého cílení.
Agentura TRIAD chtěla kampaní zvýšit povědomí o cideru Kingswood prostřednictvím „pohodového” klipu. Jako ideální možnost se nabízelo oslovení televizních diváků, u kterých se předpokládá, že u televize relaxují.
Krušovice společně s agenturou Adexpres využily pro svou digitální kampaň programatický nákup, který tvořil 89 % celkových nákladů. Nákup byl realizován i nad programatickou sítí R2B2.