Případové studie

Společnost Škoda Auto se pro svou kampaň v HbbTV rozhodla využít programatický nákup. Společně s ním využila i jednu pokročilou metodu cílení – retargeting v HbbTV.

Programatická kampaň s využitím retargetingu v HbbTV pro Škoda Auto

Filmová distribuční společnost Vertical Entertainment se ve spolupráci s agenturou InsiderMedia rozhodla otestovat novou metodu cílení v HbbTV – obsahové cílení.

UPC Broadband Slovakia byla první společností na Slovensku, která pro svou kampaň zvolila programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV společně s interaktivní reklamní aplikací.

Programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV umožňuje nejen zjednodušenou cestu k zobrazení reklamy na televizní obrazovce, ale pomáhá vytvářet promyšlené a inteligentní strategie, jak zaujmout a přimět k interaktivitě televizního diváka. K tomu slouží například různé metody pokročilého cílení.

Ani tradiční vydavatelství, jako je Mladá fronta, nezaostává za vývojem mediálního trhu a prodává svůj reklamní prostor programatickou cestou.

Agentura TRIAD chtěla kampaní zvýšit povědomí o cideru Kingswood prostřednictvím „pohodového” klipu. Jako ideální možnost se nabízelo oslovení televizních diváků, u kterých se předpokládá, že u televize relaxují.

Filmová distribuční společnost Vertical Entertainment ročně uvádí do kin v průměru 30 až 40 filmů. Ve spolupráci s agenturou InsiderMedia se pro propagaci vybraných filmů rozhodli využít největší obrazovky, tedy televize.

Krušovice společně s agenturou Adexpres využily pro svou digitální kampaň programatický nákup, který tvořil 89 % celkových nákladů. Nákup byl realizován i nad programatickou sítí R2B2.

Společnost R2B2 jako první v České republice otestovala možnost IP retargetingu v HbbTV. Cílem výzkumu bylo otestování využití metody IP retargetingu pro cross-device cílení programatické reklamy mezi počítači, mobilními zařízeními a televizory.

Společnost AXA Assistance se pro svůj nový produkt, Právník po ruce, rozhodla pro jeho propagaci pomocí RTB reklamy a formátu Branding. Programatický Branding byl využit z důvodu prémiovosti mezi bannerovými formáty. Zároveň je ideální pro brandovou propagaci. Díky dostatečnému prostoru dochází k předání inzerované zprávy kreativní formou.

Společnost Bolton Czechia společně s agenturou Sun Marketing spustila programatickou reklamu napříč portfoliem formátů R2B2 sítě, mimo jiné i nativní reklamu.