Články

Společnost Škoda Auto se pro svou kampaň v HbbTV rozhodla využít programatický nákup. Společně s ním využila i jednu pokročilou metodu cílení – retargeting v HbbTV.

Programatická kampaň s využitím retargetingu v HbbTV pro Škoda Auto

Donedávna nepředstavitelná situace se stala realitou. Inzerentům internetové reklamy se otevřela možnost ukázat své bannery, videa a dokonce interaktivní aplikace televizním divákům. Reklamu, stejně jako tu internetovou, si navíc může inzerent spravovat sám.

Připravili jsme průvodce, který vás provede všemi možnostmi červeného tlačítka. Najdete v něm vše od základních informací, přes formáty, cílení až po strategie marketingové komunikace.

Programatická displayová reklama v Česku urazila už kus cesty a stala se standardně zařazovanou součástí media plánů zadavatelů reklamy. Ještě před půl rokem říkal Vojtěch Kadlec z agentury RobertNemec.com, že firmy podceňují displayovou reklamu. To se s časem změnilo a objemy investic do tohoto reklamního prostoru se navyšují.

Při sbírání podkladů pro tento článek jsme si s kolegyní potvrdily, že jsme obě těžký případ lokálního patriotismu. A postupně, při zpovídání některých kolegů, jsme přišly na to, že v tom nejsme samy. Doufáme, že se nám tímto vyznáním podaří nadchnout pro naši čtvrť i ty z nás, kteří jejímu fluidu ještě nepropadli.

Měnící se způsob konzumace médií, vzrůstající tlak na tradiční televizní vysílatele a nástup HbbTV a nových přístupů jako odpověď na to, jak přilákat diváky zpět k televizním obrazovkám. A také jak na tom všem vydělat. Tak by se dala shrnout nálada a témata 6th HbbTV Annual Symposium, které se letos konalo v Auditorium Antonianum v Římě.

Reklamní svět se blíží bodu, kdy význam programatického prodeje reklamního prostoru převáží konvenční způsob prodeje. V některých regionech již nastal, v jiných se kvapem blíží – jde o nesporný trend současnosti, který je podpořený všeobecným vývojem informačních technologií.

Digitální revoluce nám propojila svět a propojený svět očekává jinou formu reklamy, než na jakou jsme byli po léta zvyklí. Jaké změny zažívá soudobý marketing a na co se musíme připravit?

Obrazovka do mého života vstoupila před téměř šedesáti lety. Náš vizionářsky založený, ale nesmírně šetrný otec se odhodlal k nákupu televizoru.