Ke čtení

Zanedlouho tomu bude rok, co vešlo v platnost Obecné nařízení na ochranu osobních údajů neboli GDPR. Nařízení se vztahuje na všechny, kteří shromažďují nebo zpracovávají osobní údaje občanů EU.

Jaká úskalí má technické řešení GDPR pro majitele webů?

Jak vypadá marketingová komunikace cestovní agentury? Je pro business, který převážně operuje na Internetu, dostačující online marketingová komunikace nebo je potřeba být i v offlinu?

Ceny RTB reklamy v síti R2B2 Multiscreen klesly v únoru jen u mobilních formátů a Brandingu. Nejvyšší CTR drží stále Televizní banner a video reklama, nicméně jejich hodnoty se dostaly pod 2 %.

Ceny RTB reklamy v síti R2B2 Multiscreen v lednu klesaly. Naopak míra prokliku u formátů rostla. Nejvyšších hodnot CTR dosáhl Televizní banner a video reklama.

Společnost Plzeňský Prazdroj vytvořila pro svou značku Kingswood speciálně míchaný alkoholický nápoj Whisper. O jeho propagaci se postarala agentura TRIAD Advertising, která zvolila programatický nákup, konkrétně formát Interscroller v digitální síti R2B2 Multiscreen.

Programatická reklama roste meziročně o desítky procent, což dokazuje i tento celoroční RTB Index, který přináší shrnutí vývoje cen a výkonů reklamních formátů. Podívejte se, která česká i zahraniční média publikovala RTB Index 2018.

Josef Havelka patří mezi největší české odborníky na reklamu. Velké množství zkušeností, které nasbíral, mu dávají nadhled při hodnocení reklamního trhu. Jak pohlíží na dnešní českou reklamu a co si myslí o programatice?

Jak může vypadat úspěšná kampaň v HbbTV, kdo tímto způsobem může inzerovat a jaké budou trendy HbbTV reklamy v roce 2019? To přináší rozhovor s Alešem Sekaninou, marketingovým konzultantem R2B2, pro Byznysweb.cz.

V prosinci rostla míra prokliku reklamních formátů v síti R2B2. Televizní banner opět dosáhl CTR přes 2 %. Zvýšení cen se týkalo zejména mobilních formátů.

Programatická reklama roste meziročně o desítky procent. Technologická společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť, zpracovala vývoj cen a výkonů reklamních formátů za rok 2018. Data vycházejí z RTB Indexu, který společnost publikuje na měsíční bázi.

Společnost Etarget začala s PPC reklamou ještě dříve než společnost Google. Ovšem poté, co tento typ reklamy zavedla a rozšířila i americká společnost, bylo bylo pro Etarget těžké udržet své pozice a tak se před pěti lety rozhodli postupně přejít na programatiku. Kde se dnes tato firma v reklamním ekosystému nachází a jak po půl roce od uzákonění nahlíží a pracuje s GDPR?