Ke čtení

Začínal s digitální agenturou BeSocial, která byla na počátku zaměřená jen na výkonnostní reklamu a komunikaci na socialních médiích. Jak se dostal od kormidlování jedné firmy ke kormidlování dvou firem a co jim pomohlo nastavit promyšlenou firemní identitu, nejen o tom se rozpovídal náš host Petr Volf, CEO, Cavixo a BeSocial.

O datech se hodně mluví, ale málokdo má odvahu je testovat, říká Petr Volf z agentury Cavixo

V září klesla cena za proklik u všech formátů kromě Banneru 300x600 a Brandingu. CPM Banneru 300x600 se stále drží pod hranicí 1 Eura. V HbbTV tento měsíc převažovaly proklikové kampaně.

Davida Vopelku jsme v Programatické minutce přivítali již podruhé. Jak dnes uvažuje bývalý Digital marketing manager České spořitelny a čím je pro něj práce s daty tak přitažlivá?

V srpnu stouplo CPM u všech formátů kromě videa a Banneru 300x600. Největší změnu zaznamenal Banner 300x600, u kterého CPC spadlo z 27 Kč na 17 Kč. Je to tak nejnižší cena za klik u tohoto formátu za dosavadní rok. CTR u videa zaznamenalo nárůst, konkrétně z 0,69 % na 1,30 %, stále také roste CTR Mobilního Brandingu.

Nejnovější formát, který společnost R2B2 začlenila do standardního programatického nákupu ve své síti, hned v prvních dnech provozu překvapil výjimečnými výsledky.

V červenci byla video reklama v tomto roce nejlevnější (CPM 126 Kč). CTR Mobilního Brandingu od března stále roste (2,31 %). Co se týče HbbTV formátů, tak se více prodávaly kampaně s proklikem, proto rapidně vzrostlo CTR a snížilo se CPM u TV banneru. Průměrná cena za proklik u HbbTV banneru byla v červenci 15 Kč, letos tedy zatím nejlevnější.

Pro svůj energetický nápoj Big Shock! prezentovala společnost Al-Namura na jaře a v létě 2019 programatickou online kampaň. K upoutání pozornosti uživatelů mobilních telefonů zvolila společnost interaktivní formáty z portfolia R2B2. Celou ukázku online kampaně najdete v přiloženém souboru. 

V červnu zaznamenala největší nárůst CPM video reklama, CPM se zvýšilo také u Brandingu (o 2,6 %) a Mobilního Brandingu (o 5,7 %).

V květnu výrazně narostlo CTR videoreklamy, proklikovost se zvýšila také u Mobilního Brandingu. Naopak CTR TV Banneru výrazně kleslo.

To je jeden z mnoha poznatků, které si Zuzana Neupauerová přivezla ze svého pracovního pobytu v Singapuru. Splnila možnost porozhlédnout se po obrovském asijském reklamním trhu její očekávání? Jak hodnotí vyspělost tamního trhu ve srovnání s Evropou potažmo s Českou republikou?

V dubnu došlo k poklesu ceny u Brandingu, a to o 10%. Vzrostla proklikovost Mobilního Brandingu i Nativní reklamy a TV Banner si stále drží svoje CTR.