Ke čtení

V programatické síti společnosti R2B2 se letos za prvního půl roku prodalo 5 miliard impresí displayové reklamy. Dopomohlo k tomu rozšíření o další programatické platformy a vydavatele.

5 miliard programaticky prodaných impresí v síti R2B2 za první pololetí 2018

Červencový RTB Index opět ukazuje různý vývoj hodnot napříč formáty. Do monitoringu jsou nově zařazeny také Bumper a Interscroller.

Síť prodeje programatické reklamy R2B2 se na Slovensku rozšiřuje o další vydavatelství. Zároveň společnost R2B2 doplňuje portfolio o další bannerové a video formáty. Této zprávě se věnovala média napříč Českem a Slovenskem.

Digitální reklamní síť společnosti R2B2 se rozšiřuje na Slovensku o další vydavatelství. Do sítě, která nabízí prodej reklamního prostoru programatickou cestou se připojují Internet.sk, KOŠICE:DNES a vydavatelství StartItUp. Zároveň společnost R2B2 doplňuje portfolio o další bannerové a video formáty.

Společnost LMC s agenturou Fragile Media při plánování televizní kampaně narazila na vyprodaný prostor v reklamních blocích. Jako alternativní řešení zvolila programatickou kampaň v HbbTV.

Kosmetická společnost AVON využila pro své kampaně Slevobraní a Předsevzetí možnost propagace v HbbTV. O realizaci a nákup reklamního prostoru se postarala agentura Mediacom.

Internetová reklama v posledních letech těží z možnosti, kterou celoplošná média postrádají a tou je cílení. Díky němu můžeme doručit reklamní sdělení požadovanému publiku vhodnému pro námi promovaný produkt či službu. S programatickým nákupem reklamního prostoru v HbbTV, se cílení dostává i na televizní obrazovky. To je nabízeno v několika typech, které je možné navíc vzájemně kombinovat. Všechny dostupné typy jsou dále popsány a uvedeny na konkrétních příkladech.

Červen patří v reklamě mezi silné měsíce. To platí i v RTB reklamě. Jak se to projevilo na výkonech a cenách v digitální síti R2B2 Multiscreen, se dozvíte v novém RTB Indexu.

Společnost Škoda Auto se pro svou kampaň v HbbTV rozhodla využít programatický nákup. Společně s ním využila i jednu pokročilou metodu cílení – retargeting v HbbTV.

Pro magazín EXEC, který je zaměřen na manažery ze světa e-commerce, jsme připravili článek o RTB reklamě jako součásti výkonnostního marketingu.

Hostem podcastu Programatická minutka byl ředitel společnosti CPEx, Matěj Novák.