Ke čtení

Společnost Škoda Auto se pro svou kampaň v HbbTV rozhodla využít programatický nákup. Společně s ním využila i jednu pokročilou metodu cílení – retargeting v HbbTV.

Programatická kampaň s využitím retargetingu v HbbTV pro Škoda Auto

Filmová distribuční společnost Vertical Entertainment se ve spolupráci s agenturou InsiderMedia rozhodla otestovat novou metodu cílení v HbbTV – obsahové cílení.

Internet sa stáva aj pre televízie čoraz dôležitejším priestorom na oslovenie svojich divákov. Najväčší hráči na trhu investujú do HbbTV, pridávajú tiež nové reklamné služby.

Programatický nákup se už na našem trhu dostatečně etabloval. Jsou zde však stále rozdíly v přístupu k programatice ze stran agentur a inzerentů. O těchto rozdílech jsme se bavili v novém dílu Programatické minutky.

Květen v RTB reklamě patřil poklesu CTR. Ceny za tisíc impresí se příliš neměnily. Průměrná hodnota CPM za celou síť R2B2 Multiscreen byla v květnu 51 Kč. Míra prokliku se propadla o 18 procent na konečnou hodnotu 0,46 %.

Donedávna nepředstavitelná situace se stala realitou. Inzerentům internetové reklamy se otevřela možnost ukázat své bannery, videa a dokonce interaktivní aplikace televizním divákům. Reklamu, stejně jako tu internetovou, si navíc může inzerent spravovat sám.

UPC Broadband Slovakia byla první společností na Slovensku, která pro svou kampaň zvolila programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV společně s interaktivní reklamní aplikací.

V pořadu programatická minutka vystoupil ředitel marketingu sázkové společnosti Fortuna Jan Dobiáš.

Být 25 let v oboru znamená, že za tu dobu získáte dostatečný obrázek o tom, jak se vyvíjí a kam se posouvá. V naší Programatické minutce jsme měli možnost vyzpovídat hosta s dlouholetou zkušeností v marketingu.

Programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV umožňuje nejen zjednodušenou cestu k zobrazení reklamy na televizní obrazovce, ale pomáhá vytvářet promyšlené a inteligentní strategie, jak zaujmout a přimět k interaktivitě televizního diváka. K tomu slouží například různé metody pokročilého cílení.

Prostor pro internetovou video reklamu v HbbTV výrazně roste a dostává se za hranice České republiky. Společnost R2B2 zveřejnila zajímavá data, která otiskla tato média.