Ke čtení

Digitální agentura Taste vznikla spojením někdejšího Sun Marketingu, Medio Interactive a Digistory, a to především kvůli užší spolupráci, která dala vzniknout systému cross chanel. Tak představily v podcastu PM agenturu Taste Marie Kaisrová a Lucie Suchopárová, specialistky na online reklamu.

PPC a RTB je potřeba kombinovat

Společnost R2B2 rozšiřuje digitální reklamní síť o kompatibilitu s novými typy nativní reklamy. Prioritou pro rok 2020 bude nadále supernativní reklama, ceny zůstávají beze změn.

V listopadu vzrostlo CPC veškerých online formátů. Zvýšila se i cena za tisíc zobrazení a to zejména u Interscrolleru, Brandingu a Mobilního Brandingu.

Jednotková výnosnost internetových reklamních ploch prodávaných v aukci vzrostla v hlavní sezóně o více než 50 %. Strmý nárůst výkonu zasáhl jak ty velké, tak také nejrůzněji specializované vydavatele. Aukční prodej reklamního prostoru se ze strany vydavatelů těší silné podpoře.

Aukční systém prodeje reklamních ploch na internetu podle informací společnosti R2B2 posiluje. Výnosnost ploch prodávaných v aukci vzrostla v hlavní sezóně o více než 50 %.

Společnost R2B2 integrovala do své technologie další programatické reklamní platformy PubMatic a Ströer. Společnost tak nyní zajišťuje napojení do 13 programatických sítí a zprostředkovává novou reklamní poptávku zúčastněným partnerům.

Společnost R2B2 tak nově zajišťuje napojení do 13 programatických sítí.

CPC Banneru 300x600 se po létě opět navyšuje. CTR Mobilního Brandingu a Nativní reklamy dosáhlo v říjnu svého letošního maxima, tedy 2,65 % a 1,12 %. Cena za tisíc zobrazení klesla u všech formátů kromě Banneru 300x600. Nejvíce se snížila průměrná nákupní cena Brandingu, která klesla pod hranici 4 Eur.

Společnosti R2B2 se nový programatický formát mobilní viněty osvědčil.

Nejnovější přírůstek mezi programaticky obchodovanými formáty potvrzuje po čtyřech měsících provozu své výkony. Mobilní viněta je plně připravena na nápor hlavní reklamní sezóny.

Začínal s digitální agenturou BeSocial, která byla na počátku zaměřená jen na výkonnostní reklamu a komunikaci na socialních médiích. Jak se dostal od kormidlování jedné firmy ke kormidlování dvou firem a co jim pomohlo nastavit promyšlenou firemní identitu, nejen o tom se rozpovídal náš host Petr Volf, CEO, Cavixo a BeSocial.