Bez placeného obsahu se média nepohnou dál, říká Ján Simkanič z Nového deníku

, Videopodcasty

Ján Simkanič byl dlouhodobě ředitelem společnosti Internet Info a také předsedou Sdružení pro internetový rozvoj. Nyní z pozice ředitele rozjíždí Nový deník. Ten bude primárně fungovat na modelu placeného obsahu. Jak se Ján Simkanič dívá na monetizaci online médií a co podle něj bude fungovat do budoucna?

Bez placeného obsahu se média nepohnou dál, říká Ján Simkanič z Nového deníku

Přehrajte si video

V loňském roce se rozhodl znovu nekandidovat na post předsedy Sdružení pro internetový rozvoj. Jak se nyní dívá na to, co se za jeho léta ve SPIRu povedlo a co nikoliv? O tom mluvil Ján Simkanič v první části rozhovoru.

Témata se dále přesunula k médiím a zejména k Novému deníku, který je na začátku svého rozjezdu. Deník má být finančně zajištěn primárně z placeného obsahu, tzn. že čtenáři budou za jeho čtení platit. Blíže tento model rozebral Simkanič v rozhovoru, v němž také prozradil, odkud jej přebírá a jak funguje v zahraničí. Došla řeč i na další možnosti financování, kterými si Nový deník může vypomoci. O jaké jde, si můžete poslechnout v rozhovoru.

Rozhovor můžete sledovat nejen na YouTube kanálu Programatická minutka, ale také v podcastových službách iTunes.

Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze