Za růstem, dle slov R2B2, stojí prémiové formáty, které jsou v síti velmi oblíbené. Patří mezi ně již zmíněný Branding, video formáty a také TV formáty. Průměrné CPM se u těchto formátů pohybuje kolem 133 Kč. Mimo to společnost zaznamenává růst také díky rozšiřování programatického obchodu o nové formáty, jako je například Nativní reklama. Ta podle slov Martina Čelikovského tvoří již více než 5 % celkového obratu reklamní sítě a bude pokračovat ve stabilním růstu. „Nativní reklama je naší specialitou již několik let. Těší nás, že současné úspěchy potvrzují naši roli průkopníků novinek v programatické reklamě. Vidíme v nativní reklamě takřka bezbřehé možnosti rozvoje a využití. Naše technologie dokáže agregovat další reklamní zdroje a dodávat nativní reklamu na širokou škálu obrazovek,” doplňuje Čelikovský.