Třináct dnů na ulovení diváka hybridní televize

30.1.2017, R2B2 v médiích

Moderátor televize Prima Karel Voříšek přesvědčuje už nějakou dobu diváky, aby se nebáli stisknout červené tlačítko na dálkovém ovladači a objevili možnosti hybridní televize. Jak se v Česku daří interaktivním kampaním na obrazovce?

Třináct dnů na ulovení diváka hybridní televize

Všechny hlavní české televizní stanice se už snaží diváky ulovit a udržet nejenom tradičním vysíláním, ale také pomocí hybridní televize. Technologie, která využívá toho, že moderní přijímače jsou připojené k internetu, má v sobě velký reklamní potenciál. Jednou z výhod je, že na bannery na obrazovce ještě nikdo nevymyslel žádný AdBlock. Na druhou stranu, všeho s mírou – ani u této technologie se nevyplácí naštvat a odradit potenciálního zákazníka.

Kromě Primy, na které běží spoty s už zmíněným Karlem Voříškem, patří mezi největší propagátory hybridního vysílání České Radiokomunikace, které na letošní rok chystají roadshow pro mediální agentury, aby věděly, jak správně připravovat kampaně pro obrazovku. Operátor se snaží celý proces zjednodušit i pomocí vlastního softwaru, přes který se dá kompletní kampaň doslova naklikat…

Celý článek naleznete na Mam.ihned.cz