Transparentní nákup RTB reklamy v R2B2

, Tiskové zprávy

Transparence je tento rok v programatické reklamě celosvětově hlavním tématem. Mluvit o ní bude na konferenci IAC František Bauma ze společnosti R2B2.

Transparentní nákup RTB reklamy v R2B2

Programatika je v reklamním průmyslu aktuálně nejrychleji rostoucím oborem. S rozšiřováním její penetrace začala narážet na různé výzvy, tedy i na otázku transparence. Jak se k této otázce staví inzerenti v síti R2B2 Multiscreen? O tom bude na letošní konferenci IAC mluvit šéf produktu ze společnosti R2B2, František Bauma.

Společnost R2B2 pravidelně zveřejňuje průměrné výkony a ceny v měsíčním reportu RTB Index. V prezentaci Bauma ukáže speciální RTB Index zobrazující prosazování tzv. transparentního nákupu, při němž inzerent dopředu zná konkrétní médium, na kterém se jeho reklama zobrazí. Porovnávat jej bude s tzv. maskovaným (netransparentním) nákupem, u nějž jméno média nehraje pro inzerenta roli a cílení se omezuje jen na samotné příjemce reklamy. Prezentace nabídne aktuální statistiky a trendy, které lze vypozorovat z provozu v digitální reklamní síti R2B2 Multiscreen.

11. ročník Internet Advertising Conference 2018 se koná 5. dubna v hotelu Clarion ve Vysočanech. Konferenci pořádá SPIR.