Tématem v programatiku je multiscreen i HbbTV

, R2B2 v médiích

Televize na platformě hybridního vysílání zvyšují v programatiku svůj záběr.
Objem programatické reklamy v HbbTV vysílání se v prvním letošním čtvrtletí v meziročním srovnání zvýšil o stovky procent.

Tématem v programatiku je multiscreen i HbbTV

Společnost Hybrid Company registrovala 1,5 mil. prodaných impresí, což bylo o 300 % více než ve stejném období o rok dříve. Počet bidovacích žádostí měl ve stejném období dosáhnout 300 mil. (+400 %). Na středeční konferenci Den Programatiky to uvedl CEO společnosti Lukáš Hnilička. Do programatické HbbTV reklamy se v prvním čtvrtletí zapojilo 25 klientů, přičemž průměrné CTR (míra prokliku) mělo dosáhnout 2,3 %.

Hnilička se také účastníkům konference snažil vyvrátit, že HbbTV reklama je drahá. „Má své výhody a svoji výkonnost,“ řekl. Srovnáním cen CPM na jednotlivých platformách (HbbTV, YouTube, online) a GRP pak chtěl doložit, že náklady na HbbTV reklamu jsou „minimálně srovnatelné jako GRPová reklama“. Výhody HbbTV mají spočívat v přesném cílení a okamžité měřitelnosti…

Celý článek si můžete přečíst na Mediaguru.cz