Společnost R2B2 vylepšuje svou nativní reklamu

19.4.2017, Tiskové zprávy

Česká reklamní technologická společnost R2B2, která se zabývá vývojem pro programatický nákup reklamního prostoru a jeho správou, oznamuje vylepšení formátu nativní reklamy v rámci své sítě prémiových webů.

Nativní reklama je nerušivým typem reklamy, který je efektivnější pro získání pozornosti osloveného publika. V reklamní síti R2B2 nyní dokáže splynout s obsahem webu a působit tak nerušivě, čímž je pro oslovené publikum mnohem přijatelnější. Vylepšení spočívá v úpravě konceptu tzv. „super-nativity“, který přizpůsobuje inzerát reklamním pozicím na webu zvolením nejvhodnějšího obrázku a textu.

„K vylepšení nativní reklamy v naší síti nás vedl její velký potenciál. Dle výzkumů ji vidí návštěvníci webů častěji, konkrétně o 53 % více než displayovou reklamu. Na americkém trhu se během 4 let očekává, že 74 % investic do reklamy bude tvořeno právě nativní reklamou,“ vysvětluje Martin Čelikovský z R2B2.

Pro inzerenty využívající tento typ reklamy v reklamní síti R2B2 se tak rozšiřují možnosti, jak s reklamou pracovat. Konkrétně to znamená, že je možno k jedné reklamě nahrát 3 velikosti obrázků a až 10 kombinací textů o různých délkách. Původně bylo možné zvolit 2 obrázky a pouze jednu kombinaci textu. „Tímto nastavením dokáží inzerenti přizpůsobit reklamu zhruba 97 % reklamních ploch pro nativní reklamu, které nabízíme,“ dodává František Bauma, vedoucí vývoje produktu R2B2.

Důkazem, že R2B2 vsází na nativní reklamu, nebylo jen její vylepšení. V minulém týdnu oznámilo technologické propojení na největší retargetingovou službu na světě, společnost Criteo. „Jsou to pro nás výrazné kroky v posouvání hranic programatiky. Na jedné straně vytváříme atraktivnější reklamu pro inzerenty a vydavatele, na druhé umožňujeme třetím stranám, v tomto případě Criteu, dostat se na prémiové plochy na českém Internetu,“ dodává Čelikovský.