RTB se na Slovensku rozšiřuje

, Tiskové zprávy

Česká společnost R2B2, která provozuje digitální reklamní síť pro online nákup médií, ukazuje, jak vypadá její portfolio na Slovensku. V současné době svůj reklamní prostor programatickou cestou přes síť R2B2 nabízí 7 předních vydavatelství a 3 televizní stanice. Tyto počty by se měly v krátké době dále zvyšovat.

RTB se na Slovensku rozšiřuje

R2B2 v rámci své sítě, v níž se reklamní prostor nakupuje a prodává aukčním modelem RTB, nenabízí reklamní formáty dostupné pouze pro počítače a mobilní zařízení, ale i pro televizní obrazovky. Reklamní síť tak disponuje jejich širokou nabídkou. Pro počítače a mobilní zařízení lze na Slovensku nakupovat například Branding nebo Mobilní Branding, které patří k prémiovým online formátům společně s video reklamou Instream a Outstream. Nabídku doplňují standardní bannery, které jsou na Internetu stále nejrozšířenější. „Naši nabídku formátů chceme mít na Slovensku totožnou s tou, kterou nyní máme v Česku. Další formáty tedy postupně doplňujeme,“ vysvětluje RTB specialista R2B2, Michal Dvořáček.

Od prosince loňského roku jsou však novinkou reklamní formáty v rámci „červeného tlačítka“, tedy technologie HbbTV. Na televizních stanicích Markíza, Doma nebo Dajto se divákům zobrazují nové neokoukané formáty mezi něž patří Banner, Push 2 Play, XXL Banner nebo přímá alternativa televizní reklamy, Switchroll.

Na Slovensku je programatická síť R2B2 už dostatečně etablovaná. Reklamní prostor přes ni nakupují mediální agentury jako Omnicom Media Group SK, Zenith, Starmedia SK, ecake , Wavemaker nebo Digiline. „Některé agentury využívají naše služby i na českém trhu a proto rády vítají možnost inzerce přes naši síť i na Slovensku,“ říká David Kratochvíl, Key Client Manager R2B2 a dodává „display reklamu inzerovanou přes R2B2 Multiscreen tak můžete vidět u značek jako jsou O2 Slovakia, UPC Broadband Slovakia, Skylink SK, dále u automobilek BMW a Audi nebo společností Billa, Möbelix či Slovaktual.“

O HbbTV reklamě ve spojení s programatickým nákupem bude už tento týden mluvit David Kratochvíl ze společnosti R2B2 na konferenci LOTE 2018, kde vysvětlí, jak celý tento koncept funguje a ukáže jeho využití na konkrétním příkladu včetně výsledků.