RTB Index – duben 2018

10.5.2018, RTB Index

Dubnové výsledky v síti R2B2 zůstaly od března nezměněny. Vybrané formáty si však polepšily v CTR, video se dále propadá.

RTB Index – duben 2018

Průměrné hodnoty CPM a CTR za celou síť R2B2 zůstaly od března nezměněny a tak se programatická reklama nakupovala průměrně za 52 Kč při CTR 0,56 %. V hodnotách CTR si však polepšila většina vybraných formátů v RTB Indexu. Nejvíce pak Banner 300×600 px o 43 %, dále Branding o 15 % a shodně Mobilní Branding s Nativní reklamou o 13 %. Průměrná hodnota CTR videa klesla i v dubnu o 19 % a tak se její CTR udrželo těsně nad 1 %.

Shodný pohyb měly všechny formáty RTB Indexu v cenách CPM. Ty se v dubnu zvýšily o jednotky procent, resp. o 3-6 %.

Televizní banner nezaznamenal velké výkyvy. Cena CPM se zvýšila od března o 1 % a hodnota CTR o necelých 15 %.

Banner

300×600 px

0,13 %
CTR
38 Kč
CPM
29 Kč
CPC

Branding

1,26 %
CTR
125 Kč
CPM
10 Kč
CPC

Mobilní Branding

2,74 %
CTR
80 Kč
CPM
3 Kč
CPC

Nativní reklama

0,98 %
CTR
42 Kč
CPM
4 Kč
CPC

Video

preroll, outstream

1,08 %
CTR
137 Kč
CPM
13 Kč
CPC

Televizní banner

1,48 %
CTR
550 Kč
CPM
37 Kč
CPC