Retargeting, cílení a optimální frekvence jsou pro nás v RTB zásadní, říká Tomáš Žlůva z ČSOB

, Videopodcasty

To, jak svou reklamu a marketingovou komunikaci dělá jedna z největších finančních institucí v Česku, ČSOB, se dozvíte v podcastu Programatická minutka.

Retargeting, cílení a optimální frekvence jsou pro nás v RTB zásadní, říká Tomáš Žlůva z ČSOB

Přehrajte si video

Do skupiny ČSOB spadá několik značek a služeb, z nichž každá má svou marketingovou komunikaci. Ta je zajišťována týmem kolem Tomáše Žlůvy, Media Managera společnosti ČSOB, který byl hostem Programatické minutky.

S Tomášem jsme si povídali o tom, jak jejich společnost využívá data a konkrétní typy cílení při nákupu reklamního prostoru programatickým způsobem. Řeč přišla také na nové trendy v online marketingu nebo na to, jaký má Tomáš pohled na výkon online reklamy.

Programatickou minutku můžete sledovat nejen na našem YouTube kanálu, ale také v podcastových službách iTunes nebo Soundcloud.

Odkazy na jednotlivé podcasty:
iTunes – video verze
iTunes – audio verze
SoundCloud – audio verze